Hij vindt mijn Luidsprekers niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morbash

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Ik heb een week geleden de harddisk van mijn computer leeggehaald. Bijna alles doet het weer, (ik dacht dat alles het weer deed, maar niet dus). Ik heb geen geluid... Om een of andere reden vindt hij mijn luidsprekers helemaal niet ofzo, weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Ik zal ff vragen aan mijn vader waar die dan zijn, maar kan ik ze ook downloaden? (En dan bedoel ik als ik ze download, dat het dan nieuwe goede geluidskaarten zijn ofzo...)

Met het downloaden van de driver wordt bedoeld de software die je geluidskaart aanstuurt.

De vraag van mijn kant is; om welke merk en type geluidskaart gaat het?
Weet je dit niet, kijk dan met het programma EVEREST Corporate Edition v3.01.

Ik heb Everest Home edition, kan dat ook? :confused:
Bij Everest Home edition staat in ieder geval dit:

Geluidskaart VIA AC'97 Audio Controller [H]

En ik heb Windows ME...

Laatst bewerkt:
Dan staat er ook vast een fabrikant en het type van je moederbord bij, het is beter daar de driver te halen en dan ook gelijk de drivers voor je chipset.

Moederbordeigenschappen
Moederbord ID 07/25/2000-VT694Z-CUV4X
Moederbordnaam Asus CUV4X

Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type Intel GTL+
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz
Effectieve kloksnelheid 133 Mhz
Bandbreedte 1067 MB/s

Moederbord Technische Informatie
CPU Sockets/Slots 1
Expansie Slots 1 ISA, 5 PCI, 1 AGP Pro, 1 AMR
RAM Slots 3 DIMM
Geïntegreerde apparaten Audio
Groottefactor(Form Factor) ATX
Moederbordafmeting 210 mm x 300 mm
Moederbord Chipset ApolloPro133A

Moederbordfabrikant
Firmanaam ASUSTeK Computer Inc.
Productinformatie http://www.asus.com/products1.aspx?l1=3
BIOS Download http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Is dit genoeg informatie? Ik snap namelijk niet echt wat ik moet downloaden ofzo...

Ik heb die dingen gedownload, maar hoe installeer ik dat, want het zijn een of ander bestandtypen die hij niet kent, ik moet een programma kiezen waarmee ik het wil openen... :confused: :eek: :shocked:

Ik heb een Windows Millenium Edition ofzoiets...

Ja, die heb ik al gedownload, maar dat zijn bestandtypes die hij niet kent ofzo, staat ook wel ergens een bericht hier boven van mij ofzo... die doen niks...! :confused: :eek: :shocked:

Ok, installeer eerst deze en daarna deze, vermoed dat deze gewoon voor alle besturingssystemen zijn.

Reboot wel na beide installaties.

Ik heb die dingen gedownload, maar hoe installeer ik dat, want het zijn een of ander bestandtypen die hij niet kent, ik moet een programma kiezen waarmee ik het wil openen... :confused: :eek: :shocked:

Ik heb een Windows Millenium Edition ofzoiets...

Je bedoelt dat je de 'ZIP' bestanden niet kunt openen??

Download en installeer Winzip

Ik ga het nog ff proberen, ik heb nu winzip gedownload en geinstalleerd, ik meld het wel als het lukt...

JIPPIE! hij werkt nu weer! Volgens mij werkt alles nu weer, als er weer iets niet doet, horen jullie het nog wel..

Hartelijk dank!

(Srry voor de topic plaats waar ik hem neer heb gezet...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan