Heel erg bedankt voor de hulp alvast, ik zal wel eerst even mijn problemen proberen te beschrijven voordat ik raad zoek op andere sites
Hier komt ie:
Ik kreeg eerst last van een "HTTP LOP toolbar activity" die mijn Norton Internetsecurity helemaal op hol liet slaan. Dus ben ik gaan kijken op sites van mensen die hetzelfde probleem hadden. Zo heb ik dus enige bestanden met "Hijack this "( ik heb dit wel gedaan in "veilige modus" en met al me browsers gelsloten) verwijderd en toen kwam het bericht niet meer terug. Toch vertrouwde ik het nog niet helemaal , dus toen had ik Hitman Pro me comp. laten scannen.
Ad-Aware gaf dit:
TRACKING COOKIE
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
obj[0]=IECache Entry : Cookie:ijs@atdmt.com/
obj[1]=IECache Entry : Cookie:ijs@tribalfusion.com/
obj[2]=IECache Entry : Cookie:ijs@adbrite.com/
obj[3]=IECache Entry : Cookie:ijs@indextools.com/
obj[4]=IECache Entry : Cookie:ijs@www.bullguard.com/
obj[5]=IECache Entry : Cookie:ijs@adopt.euroclick.com/
Hij verwijderde ze gelukkig alle 6
Alle scanprograms van Hitman Pro gaven aan geen virussen( of andere troep ) te herkennen behalve "Ewido". Deze gaf ( als ik het goed herinner) 1 default maar die is als het goed is verwijderd. Ik ga vanavond nog wel even scannen met Ewido om te kijken of hij nog wat vind.
Toen ik klaar was met hitman heb ik AVG geinstalleerd( mijn Norton Antivirus was verlopen) met als Firewall "Zone Alarm".
Nu leek alles goed te gaan tot vandaag toen ik een volledige systeemscan deed met AVG. Hij gaf 5 problemen, waaronder :
- 4 "Virus found Downloader.Obfuskated"
- "Trojan horse Dropper.Agent.BMH"
Deze staan nu in "virus faults" en ik weet niet precies of ik ze nou hieruit moet verwijderen of hier laten staan.
Zo een flink verhaal he
Genoeg info

?