hijackfree programma tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats dit ook even op het ASO forum, daar zitten de experts, die zullen hun bevindingen wel vertellen.

Automatische log lezers........gokje....zal afgeraden worden.
Elke dag komen er van die vervelende spionnetjes bij, dat kan een programma niet bijbenen.
Dat programma zal ook dingen weghalen die niet weg mogen maar...........:D

ff iets anders, sinds wanneer moet je een expert zijn om spyware te verwijderen? heb nooit last van die troep en als ik pc's maak bij de mensen thuis heb ik t er zo vanaf, hoef je echt geen expert voor te zijn lijkt mij zo

Geplaatst door lokoloko
ff iets anders, sinds wanneer moet je een expert zijn om spyware te verwijderen? heb nooit last van die troep en als ik pc's maak bij de mensen thuis heb ik t er zo vanaf, hoef je echt geen expert voor te zijn lijkt mij zo
Het wordt steeds lastiger bepaalde Spyware infecties te verwijderen. Deze krijg je niet weg met scan programma's zoals Ad-aware en Spybot S&D bijvoorbeeld. Hier voor heb je dan Hijackthis nodig of speciaal voor een bepaalde infectie gemaakte fix en moet je handmatig bestanden verwijderen in Veilige modus. Het analiseren van een Hijackthis log is toch meer voor de experts weggelegd. Dit zijn mensen die zich vrijwel dagelijks met Spyware bestrijding bezig houden en steeds oplossingen zoeken om hardnekkige Spyware weg te krijgen.

Geplaatst door lokoloko

Wees dan blij dat je nog steeds geen hulp nodig hebt gehad.
Maar zoals crash al aangeeft er zit meer rotzooi in de computers dan een niet getraind oog kan zien.
En als jij nog steeds tevreden bent met jou handelwijze ...perfect toch. Niemand zal jou verplichten om je hijacklog na te laten kijkendoor een ander.

Maar lees anders eens een keer een hijacklof bij aso dan kun je het zelf zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan