HijackLog

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjojan

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Berichten
42
Hi,

Via de Virushelp.nl ben ik bij jullie terecht gekomen. Ik heb een nieuwe computer ( 3 weken oud) en nu al een probleem. Ik heb het foutenrapport naar de winkel gestuurd en die kwamen op het idee dat het een virus is............. Nu heb ik dus dit gedaan:

- updates voor Windows
- Download, installeer en update Spybot
- Download, installeer en update Ad-Aware
- Download de nieuwste versie van HijackThis en sla het op in een eigen map. Open het bestand en haal onderaan het vinkje weg wat bij de regel 'Don't show this frame again when I start HijackThis' staat. Klik vervolgens op de knop 'Do a systemscan and save a logfile' en sla het logbestand op. Plaats het logbestand dan op één van de volgende forums met daarbij een duidelijke omschrijving van het probleem zodat degenen die daar zitten je op een goede manier kunnen helpen: en dat zijn jullie dus.

Het probleem met Vista is dat hij geen logfile maakt en ik dus een print van het scherm gemaakt heb want ik kon het niet opslaan. Deze prints doe ik in de bijlage en ook de foutmeldingen. Jammer de bijlages zijn niet gelukt. Is er een andere mogelijkheid om die te verzenden?Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Vriendelijke groeten Marjolein
 
Hoi en welkom op Helpmij.nl :)

Hijackthis logs worden niet meer nagekeken op helpmij.
Kan je vertellen wat je probleem is zodat we kunnen nagaan of het wel aan te raden is een log te maken?
Wellicht is er wat anders aan de hand.
Heb je eigenlijk wel een virusscanner op je PC?

Ik hoor graag,

Raymond Bos
 
Hoi en welkom op Helpmij.nl :)

Hijackthis logs worden niet meer nagekeken op helpmij.
Kan je vertellen wat je probleem is zodat we kunnen nagaan of het wel aan te raden is een log te maken?
Wellicht is er wat anders aan de hand.
Heb je eigenlijk wel een virusscanner op je PC?

Ik hoor graag,

Raymond Bos

Hi en bedankt voor je welkom,

Ik heb een virusprogramma van Multikabel ( Multikabel Internet Security) dit is een betaald programma. Het probleem is dat de computer elke keer afsluit na een paar klikken maakt niet uit welk programma of wel of geen internet. Het gebeurt alleen in mijn account.
Hij geeft dat een blauw scherm en dat is ook de foutcode:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: 00000000
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 8AEB0541
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini033008-02.dmp
C:\Users\Chèlle\AppData\Local\Temp\WER-44054-0.sysdata.xml
C:\Users\Chèlle\AppData\Local\Temp\WERD142.tmp.version.txt


Heb je genoeg aan deze info?

groetjes Marjolein
 
Ik kan er niks mee maar wellicht andere leden. Even geduld a.u.b.
Lijkt mij in ieder geval niks met een virus te maken hebben.
 
Opgelost

Ik kan er niks mee maar wellicht andere leden. Even geduld a.u.b.
Lijkt mij in ieder geval niks met een virus te maken hebben.


Ik heb inmiddels contact gehad met de helpdesk van HP en cd's gekregen met systeenherstel. Nu doet hij het weer prima.
Bedankt voor het meedenken en bij het volgende probleem kom ik eerst weer bij jullie.

Vriendelijke groeten Marjolein
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan