HijackThis Items.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
3.322
Hallo Helpmijers.

Heb zojuist versie v1.98.2 geinstalleerd van HijackThis. Het probleem is het volgende. In versie v1.97.7 zag ik na een scan o.a deze items staan: Code 010 en 016 items. Deze items vind ik in de nieuwe versie van HijackThis na een scan dus niet meer. Wie weet hier meer van, en hoe op te lossen?
 
Geplaatst door l.slaats.
Hallo Helpmijers.

Heb zojuist versie v1.98.2 geinstalleerd van HijackThis. Het probleem is het volgende. In versie v1.97.7 zag ik na een scan o.a deze items staan: Code 010 en 016 items. Deze items vind ik in de nieuwe versie van HijackThis na een scan dus niet meer. Wie weet hier meer van, en hoe op te lossen?


Hallo Lei,

In HijackThis zit nu een "whitelist" voor 016-items ingebouwd. Allerlei goedaardige 016-items verschijnen daardoor niet meer in het log.

Wat voor 010-items stonden er in jouw log? 010-items zijn nooit goed. Maar aangezien de 010-items met de nieuwste versie niet meer in jouw log verschijnen, zullen de 010-items in jouw log van versie 1.97.7 het resultaat zijn geweest van een bug die in een latere versie van HijackThis is gefixt.

Groetjes,

Buffy
 
Hoi Buffy.

Dan is dit probleempje weer opgelost. Die 010-items zal dan wel inderdaad een bug zijn geweest, die ze nu hebben verholpen! In versie v1.97.7 had ik dit item staan namelijk deze:

O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'imon.dll' missing

Lijkt mij niet kwaadaardig ;)

Bedankt Buffy.
 
Geplaatst door l.slaats.
Hoi Buffy.

Dan is dit probleempje weer opgelost. Die 010-items zal dan wel inderdaad een bug zijn geweest, die ze nu hebben verholpen! In versie v1.97.7 had ik dit item staan namelijk deze:

O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'imon.dll' missing

Lijkt mij niet kwaadaardig ;)

Bedankt Buffy.


Aha, dan heb jij Nod32.:)

Oudere versies van HijackThis geven dan inderdaad die 010-items weer. Die zijn niet kwaadaardig, integendeel: die moet je beslist niet fixen, want dan werkt Nod32 niet goed meer. In latere versies is HijackThis zo aangepast dat die items niet meer verschijnen en dus ook niet per ongeluk gefixt kunnen worden.
 
Zal zeker je raad opvolgen en voortaan scannen met versie v1.98.2. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan