Hijackthis, unexpected error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fizz

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Berichten
17
Hallo allemaal,

Ik kan het programma Hijackthis niet starten.
Steeds krijg ik de foutmelding:
"Unexpected error" en moet ik op OK drukken.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt,:)

Groetjes Fizz

P.s. Ik heb Windows 98 (geen SE)
 
Eventueel:

download het programma van de website van de maker.

Maak eerst een map "C:\Program Files\Hijackthis" en extract hierin het gedownloade zip-bestand.

Ga in het nieuwe mapje staan op "Hijackthis.exe" en maak een snelkoppeling naar je bureaublad.
 
Ik weet niet zeker of ik hjt goed gedeinstalleerd heb.
Bij Software (configuratiescherm) stond hjt wel, alleen kon ik het programma daar niet mee verwijderen, dat was al gebeurd (?)..Toen heb ik de map waarin al het bestand hijackthis stond verwijdert...

Toen heb ik het overnieuw gedownload, en gedaan wat Boeing_737/jij zei.
Maar als ik op hijackthis.exe klik krijg ik alweer die foutmelding:confused:

(iedergeval al bedankt voor het antwoord:) )
 
Hijackthis installeer je niet, het is een los EXE bestand. Heb je wel " Visual Basic 6 runtime libraries"geinstalleerd staan..(zie de website van de maker)
 
oké geen wonder dat het niet kon:D

Ik heb net de Visual Basic 6 runtime libraries geïnstalleerd, helaas heeft dat niet geholpen..:confused:
 
Laatst bewerkt:
Je hebt deze nodig.

Misschien moet je je virusscanner eens even uitzetten. Wie weet conflicteert hij wel met hijackthis.

James :)
 
Ik heb nu die van jou/James gedownload, helaas hielp die daarvoor ook niet..

Ook heb ik geprobeerd om hjt op te starten in de veilige modus, en ook als de firewall, virusscanner en teatimer niet opgestart waren. Dat maakte niets uit:confused:
 
Misschien maakt je browser tijdens het downloaden die installer corrupt? Ik gil maar wat. Verder is dat ook niet zo makkelijk te omzeilen...
 
Eventueel verwijs je in je bericht naar deze topic op Helpmij.
 
Oke, ik heb hier een topic gemaakt, mèt een link.

Als de browser tijdens het downloaden het exe bestand corrupt maakt, zou er dan hetzelfde gebeuren als ik via msn het bestand van iemand anders toegestuurd krijg?
Of zou ik dan het bestand op een andere computer op usb-stick oid moeten zetten en het op die manier proberen? *al kan ik dat laatste niet direct uitproberen...*
Of helpt dat (als het zo is) ook niet?:p

edit: Het is inmiddels opgelost, ik heb Windows (met hulp van hele lieve mensen) overnieuw geïnstalleerd en nu werkt het wel =)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan