hinderlijke popup "inktpatroon bijna leeg'

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Op onze vrij nieuwe HP printer 3816 verschijnt nu altijd voor afdrukken een pop up met de tekst inktpatroon bijnan leeg. Hij drukt dan nog vrolijk vijftig paginas verder. Ik wil de popper wegooien. Het zit inde werkset, maar ik kan het niet vinden in Verkenner. Hoe kan ik eraf komen?

kun je niet via msconfig of iets dergelijks (afhankelijk van windowsversie) kijken of hij daar tussenstaat?

Als je weer dat venster krijgt; onder dat venster staat een wit vierkantje met tekst erachter, vink dit aan. Nu zal als het goed is, die melding wegblijven.

hoe moet ik dat doen, msconfig? ik weet niet hoe je zo'n bestandje opspoort, daar komt het op neer. en er staat geen aan te vinken vierkantje bij hoor, zo makkelijk is het niet!

Mijn Epson printer deed hetzelfde, alleen wilde hij zelfs niet eens meer printen. Toen heb ik gewoon de cartidges eruit gehaald en terug erin gedaan. Ze gingen nog eens zo lang mee. Ze willen gewoon dat je zo snel mogelijk weer nieuwe gaat kopen.
groeten, Arno

bedankt voor je bericht. je hebt natuurlijk gelijk dat ze willen dat je meteen een andere koopt. wat ik zoek is meer waar het bestandje staat zodat ik het weg kan gooien, ik weet niet wat voor extensie het kan hebben bijvoorbeeld. nou ja er is es mee te leven, alleen wegklikken en doorprinten. groeten henryy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan