History van icq saven???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pitufi

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
10
Hoi,
Ik heb wat gesprekken op icq staan, die ik graag wil/moet bewaren.Ze staan in het mapje "message history--->message archive".
Van alles geprobeerd, en ook in de verkenner die map gezocht9niet gevonden), helaas lukt het me niet. Hoop dat iemand het weet, want ik mag het absoluut niet kwijtraken.
Alvast bedankt!!!
P.
 
ik begrijp je vraag niet, je weet de gesprekken staan maar je vindt ze niet ?
 
ja, ik kan ze lezen, en dan wil ik bv alles selecteren, om het daarna op te slaan als. Maar dat lukt dus niet. Moet toch een manier zijn dat dat wel kan, of rechtstreeks afdrukken???
 
als je alles copieert en dan plakt in een nieuw worddocument, dan kan je dat toch opslagen.........
 
In program map, en dan in je icq map staat sub map met al je message history er in, die copyen, dan heb je alles.
 
Ja, dat dacht ik dus ook allemaal ff zo te doen.
Als je copied, moet je dat per regel doen, en krijg je dus gen datum en afzender/zender erbij.Daar ben ik nu bezig, maar dat is een mega karwei, en dan heb ik het eigenlijk niet zoals zou moeten.

De mappen in program files zijn leegemaakt, jaja, tekst die ik niet mocht vinden..........

bedankt, P.
 
Als je in de ICQ-lijst op de naam van de persoon gaat staan waarvan je de berichten wilt bewaren, kun je 1 maal klikken en dan krijg je die lijst met keuzes waaronder 'history'.
Dan '' view message history' en dan krijg je een scherm met 3 tabbladen waaronder 'messagedialog'.
Als je nu beneden kiest voor 'save as' kun je alle aanwezige berichtjes in 1 keer in een textdocument bewaren.

Klinkt misschien zo erg omslachtig, maar is echt heel simpel als je het één maal hebt gezien.
Succes,
Irene
 
Save as doet het dan dus niet, is lichtgrijs.
Anders was het inderdaad zo gedaan.
ben vandaag weer aan het proberen en zoeken geweest, weet het dus echt niet............
Wie weet meer raad??????

Jullie in ieder geval alvast bedankt hè!
P.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan