hitman 2 ?!?!?!??!??! hoe ga ik verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo, ik zit nu in een level waar ik een gevangene uit de klauwen van de generaal moet bevrijden. Dat is het probleem niet maar hoe ga ik verder. Je moet dan door een muur maar hoe moet je die bom er opzetten.

Excelsior,

Het leukste is natuurlijk toch om het zelf uit te vinden.
Maar ja voor diegene die niet kunnen wachten...

Check deze link.

En alles wordt in een keer wel heel gemakkelijk, was er ook maar zoiets voor de lotto !! ;)

Remy

Weet er iemand uit eigen ervaring of uit wat anders hoe ik het level Tubeway Torpedo kan halen. Ik kan trouwens wel de generaal dood schieten en die andere opdracht halen maar ik snap niet hoe je die bom moet plaatsen of hoe je anders moet ontsnappen

Ik heb het spel zelf helemaal uitgespeeld.

Maar ik weet niet meer welke generaal het is?:(

Een bom plaats je iig net zoals je een deur opent maar dan kies je inplaats van "opend door" voor "place bomb" als je die mogelijkheid hebt.

Ja maar de mogelijkheid is er telkens niet om een bom te plaatsen.

ik ken het

Hm..ik zat daar ook ff vast..bleek iets heel kleins te zijn,..maar wat..

Je bedoelt toch die plek alstie alsmaar zegt of je wel of niet dichtbij genoeg bent voor de bom???

Oja, ik weet het al...je moet de bom weggooien, net zoals je een wapen weg doet..

Jochen

ik zit daar ook vast:( , naar als ik de bom neerleg dan ontploft hij en dan ben ik dood :( weten jullie wat ik dan moet doen ?

Grappig...gewoon 4 jaar later een melding krijgen dat er gereageerd is op een bericht!

Maar goed..ik weet er niks meer van, maar als ik mn antwoord lees:

Je moet hem niet neerleggen, maar de bom weggooien zoals je een wapen weggooit als je het niet meer wil hebben. Geen idee meer hoe dat moest, maar toch.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan