Hitman 2 Savegames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Misschien kan niet (ik kon iig niks vinden), maar weet iemand toevallig of er een manier is om ervoor te zorgen dat je geen beperkt aantal saves hebt? Ik heb er namelijk niet zoveel zin in om net als in deel 1 dingen 25 keer over te doen. Ik wil gewoon het liefst stap voor stap saven...:D

:thumb: Alvast bedankt!

Je bedoelt dat je geen saved games kunt vinden voor Hitman 2 ???

Hier kun je er wel downloaden...
of zoek je iets anders....??

Sorry, ik ging er van uit dat men wel weet hoe het zit en het was idd een beetje wazig geformuleerd :o

Je hebt een beperkt aantal keren dat je mag saven tijdens een missie en ik vraag me af of je om deze beperking heen kan...want ik vind het irritant om bepaalde 25 keer te moeten overdoen, omdat ze zo flauw zijn dat je niet zo vaak kunt saven (7 keer per missie op Normal niveau)...:thumb:

Hitman II

Kom kom Lonnilt
Uiteraard ben ik met je eens dat je moet kunnen saven, maar dat is toch voldoende bij Hitman?
Bij spellen zoals Hitman II, Splinter Cell and IGI II is het nèt de uitdaging om elke keer maar weer het geduld en de moed te hebben om door te gaan.

Ik wens je in ieder geval heel veel gameplezier toe !!

Suc6

Ok, ik zeur ook wel een beetje. Splinter Cell kon ik prima maar dan save ik wel meer dan 7 keer maar goed...het is dus wel mogelijk om het met 7 saves te doen (het is iig beter dan de 0 saves in deel 1), iig bedankt :D

(Maar ik wil toch graag weten of het kan, volgens mij niet :rolleyes: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan