hitman 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvw01

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik past geleden hitman 2 gekocht maar ik heb een probleem.
Steeds na willekeurige tijd loopt of de hele computer vast of gaat de computer gewoon terug naar het bureaublad...
Zeer vervelend zoals jullie begrijpen. Kan iemand mij helpen???

Ik heb een pentium 4 met windows ME en een geforce 2 kaart . Ik heb al de laaste drivers geprobeert maar dat werkte niet.

ik kan die Direct X 9.0 compliant drivers niet echt vinden op guru3d.com kun je beschrijven waar ze staan alsjeblieft

Tim

heb ik dan ook die 'compliant drivers' als ik dat download ??? want ik heb namelijk gedaan wat Muurhond zei maar het spel doet het nog steeds niet goed..

Laatst bewerkt:
Geplaatst door timvw01
heb ik dan ook die 'compliant drivers' als ik dat download ??? want ik heb namelijk gedaan wat Muurhond zei maar het spel doet het nog steeds niet goed..

Wanneer je dat bestandje hebt gedowned, moet je erop dubbelklikken. Nu wordt de ''echte'' Directx9.0 gedownload en geinstalleerd.

Ja dat begrijp ik, heb ik ook gedaan ( moest ook opnieuw opstarten enzo ) maar nogsteeds loopt hitman vast of springt hij er gewoon uit..

btw het geluid doet het nu ook niet meer in het menu en in filmpjes.... maar in het spel zelf wel...

Laatst bewerkt:
heb je het van.

heb je he misschien van TWILIGHT.Of in iedergeval is het een illigalen versie.Want dit heb ik ook met tombraider5 gehad.

het is geen twilight en EAX uitzetten hielp ook niet, hoewel ik nu wel een foutmelding kreeg ipv van alleen naar bureaublad gaan: fout in hitman2.exe...

Geplaatst door timvw01
het is geen twilight en EAX uitzetten hielp ook niet, hoewel ik nu wel een foutmelding kreeg ipv van alleen naar bureaublad gaan: fout in hitman2.exe...

Zet de hardware versnelling van je geluidskaart iets lager of helemaal uit voordat je Hitman 2 gaat spelen.

in XP: instellingen - configuratie scherm -geluiden en audioapparaten - geavanceerd - prestaties. Zet dan de slider voor hardware versnelling op normaal of helemaal uit.

Als het dan nog niet werkt, probeer dan de Dieselpower drivers voor voor Soundblaster te installeren. Schijnt vaak ook te werken voor deze errors:

http://www.am3d.com/framesets/frame...m3d.com/beta_tester/download_installation.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan