hitman blood money traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
448
bij mij werkt blood money traag terwijl ik alles op het laagst heb gezet.

mijn specs
amd xp 2400+
768mb ddr ram
nvidia geforce fx 5600 ultra
laatste update van spel en drivers up to date
iemand een idee?
 
zoals?
er draaid niks onhandigs wat ik weet
ik heb ook online mijn pc laten testen op www.systemrequirementslab.com
en daar haal ik bijna the recommended requirements, oftewel flink boven minimum.
dus ik begrijp helemaal niet waarom hij zo haperig speelt.zelfs als alles op zijn laagst staat hapert hij nog.
 
Laatst bewerkt:
Draai je een legale- of een illegale versie?

Mijn illegale versie heeft het rare mankement om de grafische settings niet vast te houden, dus elke keer wanneer ik opnieuw opstart moet ik eerst alles op low zetten. Daarna heb ik tijdens het spelen geen last meer.

(ook ff die check gedaan en kom ook net niet in aanmerking voor recommended)
 
ik heb een illegale ja maar hij werkt goed, ook op het forum waar hij vandaan komt hoor ik geen klachten van mensen, tis wel RELOADED he!!:thumb:
in het ini bestand van eht spel heb ik ook de grafic details op low geezt volgens de readme enzo.
ben nu aan het defragmenteren ik de hele pc opgeschoond en tuneup utilities eroverheen laten razen

@tha devil - wat voor een pc heb jij dan? en draaid hij bij jou goed? en dan op welke settings
 
Mijn systeem

Draait bij mij prima, settings zijn zoals ik zei allemaal low. Ziet er voor mij voldoende uit, het gaat me meer om het spel dan of de blaadjes aan de bomen wel goed bewegen...
 
Tha devil maybe of-topic maar je muis kan geen g15 zijn:p ik denk dat je de g5 of g7 bedoelt, de toetsenbord is waarschijnlijk een g15

ik dacht ik zeg het even
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan