Hitman Bloodmoney

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
Ik heb bij www.gamewinners.com (mijn vertrouwde cheat website) een cheat voor bloodmoney.
Maar ze zeggen daar dat je aan het eind van de regel van het HitmanBloodMoney.ini file

"EnableCheats" moet plaatsen maar als ik dat heb gedaan en hitman opstart lukt het me niet om het cheat menu te voorschijn te halen ze zeggen dat je dan op "c"moet drukken maar dat werkt niet.

Het is een Legaale cd dvd van hitmanbloodmoney
 
Ik heb bij www.gamewinners.com (mijn vertrouwde cheat website) een cheat voor bloodmoney.
Maar ze zeggen daar dat je aan het eind van de regel van het HitmanBloodMoney.ini file

"EnableCheats" moet plaatsen maar als ik dat heb gedaan en hitman opstart lukt het me niet om het cheat menu te voorschijn te halen ze zeggen dat je dan op "c"moet drukken maar dat werkt niet.

Het is een Legaale cd dvd van hitmanbloodmoney

eventjes stap voor stap, mocht je iets niet goed gedaan hebben:
Open notepad/kladblok
open daarmee hitmanbloodmoney.ini
scroll naar onderen
voeg een nieuwe regel toe onderaan
typ daar 'EnableCheats' maar de aanhalingstekens moet je natuurlijk weg laten,
sla het bestand weer op
start hitmanbloodmoney
begin een spel, en druk pas tijdens het spelen op C .

't zou kunnen dat je dit allemaal gedaan hebt, maar je komt wel eens iemand tegen die de aanhalingstekens erbij typt of niet opslaat of in het menu op c drukt of nog iets anders :)
 
BloodMoney

Hieronder heb ik een txt voorbeeld
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.txt
    409 bytes · Weergaven: 72
Bloodmoney

is het zo goed
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.txt
    407 bytes · Weergaven: 61
ik geloof van wel, maar je moet het natuurlijk zelf testen om zeker te weten :)
 
Bloodmoney

Ik heb het getest pas wanneer ik begin met een lvl en op c druk gebeurd er helemaal niks.

Ik weet niet of ik doe het verkeerd of het werkt niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan