Hitman BM loopt te traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,,

ik heb onlangs hitman blood money geinstaleerd,,
Hij hapert ontzettend,, in het menu de muis alleen al hij beweegt ontzettend traag

systeem eisen zijn

P4 1.5Ghz of vergelijkbaar.
512MB RAM
128MB 3D-kaart (GeForce FX/Radeon 9500 of hoger)

ik heb

P4 2.26Ghz
1,50GB RAM
256MB 3D kaart Geforce FX 5600

iemand enig idee?
hij doet het geleik in het begin van t spel al dus t ligt niet aan de warmte
aangezien san andreas en andere games t wel doen:S

en kheb ook gewoon m`n video drivers geinstaleerd

Laatst bewerkt:
mijn excuses, had verkeerd gelezen en daarom een verkeerd antoword gegeven.
heb dat weer weggehaald, maar kan helaas niet neist neerzetten, dus vandaar dexe text.

mijn excuses hiervoor,

leon

Laatst bewerkt:
wat jij opnoemt zijn de minimale systeemvereisten.
jouw probleem ligt zeer waarschijnlijk bij je videokaart,
die trekt dit soort spellen niet meer:(

???

Hoe bedoel je trekt dit soort spellen niet meer. dit spel moet zelfs op die van hem kunnen lopen lol. zo zwaar is Hitman BM nou ook weer niet.:confused:

Hoe bedoel je trekt dit soort spellen niet meer. dit spel moet zelfs op die van hem kunnen lopen lol. zo zwaar is Hitman BM nou ook weer niet.:confused:

idd, ik heb ( helaas ) de zelfde videokaart. Bij mij loopt het vlekken loos, je moet uiteraad niet verwachten dat deze op hoog lekker loopt. :o

ik heb daarintegen een XFX geforce 7950 GT. De spellen die komende 3 jaar nog gemaakt worden zou geen probleem moeten zijn voor mij xD. maar dan nog is het idd onmogelijk dat het aan zijn videokaart zou liggen.:confused:

maak hem eens schoon enzo. scan hem op virussen of e.d en eventueel defragmenteren.
Niet vergeten backups te maken.

Laatst bewerkt:
waar kan ik ergens drivers updaten? er zat een CD bij van xfx of moet ik naar een of andere site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan