Hitman Contracts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sangarius

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Berichten
13
Hallo,

Ik heb zonet Hitman Contracts gedownload en geinstalled, maar blijkbaar loopt het spel in snokjes. Ook de voor-reclames en het menu lopen niet soepel. Dit was ook al zo in de demo.

Nochtans, ik beschik over een ATHLON 2500+ , 2.23 GHZ , 256 MB RAM en over een 3d kaart: RADEON 9200 SE.

Vroeger (voor een format die ik gedaan heb al een tijdje geleden), kon ik wél Call Of Duty, Need For Speed Underground, etc... draaien.

Nu loopt Hitman in snokjes?

Ik heb al enkele drivers geinstalled voor men 3d kaart, maar schijnt niet te helpen.

Wat kan het probleem zijn, wat moet ik doen??

Bedankt !
 
Probeer de kwaliteit van het spel bij de opties iets lager te zetten. Je grafische kaart is namelijk ook niet een van de beste...
 
Alles staat al op minimum, maar helpt niet.

Met die grafische kaart moet ik het spel toch wel kunnen draaien ? (als je weet dat COD en NFSU wél lukten... ?)
 
Mmm, raar, maar ik vind je geheugen ook wel een beetje aan de lage kant...

Als je de resolutie ook eens laag zet. Wat gebeurt er dan?

Volgens mij is je pc gewoon iets te langzaam. Hitman is ook wel een stukkie nieuwer dan NFSU en CoD, hè..
 
Als ik het spel draai op een lagere resolutie = 800x600, dan is het nét te doen om het te spelen, wat niet wegneemt dat het nog altijd niet super vlotjes loopt.

Weet trouwens iemand hoe je moet schieten?? Linker muisknop werkt niet.
 
Mijn eerste level is in Siberie. Terwijl er op de site eerste level iet anders staat:

ik kan ook niet saven tijdens de game.

Weet iemand of dit normaal is ?

Ik heb het ganse spel gedownload (1 giga) ... en ik zal toch geen demoke vast hebben ??
 
Licht eraan. Via KaZaA zijn tegenwoordig heel veel fake-spellen, fake-muziek, fake-films, enz...
 
Ik had het toen ook eens kon ik call of duty wel draaien en gta vice city niet volgens een kennis van ons die veel in computers doet ligt het aan de videokaart die kan het ene spel wel aan en het andere niet:confused:
 
Ok, ik heb Hitman er af gesmeten, en eens een nieuwe andere versie gedownload om zeker te zijn...

Nieuw probleem nu: ik kan hitman opstarten, ik krijg de reclames , en dan moet het menu komen maar wat krijg ik : een rode streep onder aan men scherm. Das al, en als ik eens klik of op een toets duw, gewoon een zwart scherm die ik nie weg krijg. Ik hoor WEL de achtergrond muziek ! die normaal bij het menu hoort !

Weet iemand hier een oplossing voor ?
 
geen cheats?

:p :thumb: hey weet iemand cheats voor hitman contracts en kun je ook zeggen waar het hitman ini.bestand staat en kun je ook zeggen wat dat eigenlijk is:confused: :D ;)


groetjes hitgilles:evil:
 
nieuwe videokaart

Heel simpel: Ga naar de dichtsbijzijnste computerzaak en koop een nieuwe videokaart, gezeik opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan