Hitman pro 2.14

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Hitman pro 2.14 geinstalleerd, maar als ik deze nu draai verwijdert hij Ad-Aware SE (SE1R53) en installeert deze opnieuw zonder aanwezige reden. Hij heeft geen fouten gegeven bij het installeren van Hitman. Is hier wat over bekend?

Die vraag zou beter op de site van de maker van de schil hitman pro gesteld kunnen worden.

www.hitmanpro.nl

Ik snap nog steeds niet waarom iemand hitmanpro wil gebruiken.
Al deze programma's kun je appart downloaden en geeft niet zoveel problemen als de schil hitmanpro.

Laatst bewerkt:
hier staat nog wat meer.

hier staat nog wat meer. ik heb dat ook gehad,maar hoe het nu opgelost is weet ik niet,maar het werkt wel weer perfect.

als dit goed werkt,is het een prima programma,voor mensen , met minder pc ervaring.

en meestal werkt het perfect. dit zal ook wel weer opgelost worden.

klik op de onderstaande link.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=217731&highlight=hitman+pro

groetjes en succes.

Laatst bewerkt:
Beste Collega's

ook ik had dat probleem, maar enkel met Webroot Spy Sweeper Retail Full version,,,, eenmaal Hitman Pro geinstalleerd, was opeens m'n Abbonne van Spy Sweeper verlopen, en dat was 8 maanden terug....

ik ben wel met puppie eens, dat heb ik zo gedaan en zo gebleven,

HitmanPro is toch meer voor wat a vande Berg zei mensen met minder pc ervaring en die geen tijd of geduld hebben om op de juiste manier met hun PC om tegaan, (Begrijp me niet verkeerd),,,,

ik heb spy sweeper tot junie 2006

het blijft gewoon.

abonement is niet verlopen .

groetjes

Beste a vande Berg,

Toen waren er nog Bugs (foutjes) in HitMan Pro waarschijnlijk, en waarschijnlijk nu/heden ook opgelost,

en dat was 8 maanden terug....
toen had ik HitMan Pro uitgetest, waardoor mijn Spy Sweeper abonement verliep....

:D :)

Ik had deze problemen gister al alles gelezen wat er over stond. Heb er van alles aangedaan. Het probleem bij mij blijft nog steeds bestaan.

ik ben eiglijk niet zo aan dit programma:confused: je hebt geen zicht op wat er allemaal verwijdert wordt en hoeveel er gevonden is. als je bij spybot veel vindt, dan is het tijd om eens te kijken wat je kan doen om dit te verminderen: ik had dit ook en toen ik spywareguard-en blaster had geinstalleerd vond spybot nooit iets meer:cool: en ad-aware en spysweeper vinden ook bijna nooit iets meer(kheb misschien 1 keer in de 2 maanden een "spywaretje" gevonden op alle 3 de programma's die ik gebruik) maar idd: op de pc van mijn ouders gebruik ik ook hitman pro om tijd te besparen(anders zit ik tog nooit op die pc dus kan het mij niet veel schelen of er iets mislooopt:p ze hebben tog geen P2P en spywareguard en al staan tog ook geinstalleerd)

Ik zag dat het een nieuwe versie was, vandaar dat ik hem installeerde en uitprobeerde toen liep ik tegen dit probleem aan. Gebruik het ook niet veel, maar vind het toch wel handig om het er af en toe eens overheen te halen. Verder scan ik ook alles appart.

Probleem is opgelost, ik heb ad-awae SE 1.06 er over heen geinstalleerd.

Ben blij dat het gelukt is humpe....

je lijkt mij wel, doorgaan totdat het gelukt is,
en kijken waar het aan kan liggen, om de probleem op te lossen,,,, perfect :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan