hitman pro 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik download altijd met bit torrent (bittornado) , nu heb ik problemmen met virussen , op advies van anderen heb ik hitman pro gebruikt om deze problemen op te lossen , Norton 2005 kon dit niet. mijn probleem is dat sinds ik hitman gebruik ik niets meer kan downloaden met bittorrent.

mijn vraag is , blokt hitman dit , en als dat zo is hoe los ik dit op ??.

er zal dan ongetwijfeld iets van spyware achtige zaken gezeten hebben in bittorrent en die zijn waarschijnljk verwijderd na het gebruik van hitmanpro.
Nadeel daarvan kan dan inderdaad zijn dat bittorrent niet meer goed werkt omdat dat soort programma niet meer werken na het verwijderen van sommige files die terecht / ontrecht aangemerkt zijn als spyware.

kan het zijn dat hitman bepaalde poorten sluit , welke nodig zijn om te kunnen downloaden ??

Heb je Norton 2005 al eens op de maximale beveiliging gezet, misschien dat dat scheelt.

Norton Antivirus opties -> Auto Protect -> Bloodhound -> maximale beveiliging -> OK

Geen idee of je et al es gedaan heb, misschien helpt het.

Anders vind ik nog altijd Webroot SpySweeper een goede aanrader, want die haalt die rotzooi al weg voordat het zichzelf kan installeren.

En........ voor een ander torrent-programma, check Azureus (moet je wel Java hebben)

Succes, Greetz !

Tijmen

bedankt voor de snelle reactie's , ga het een en ander uit proberen.

Ik weet niet of Hitmanpro in surfright iets sluit, dit kan ook een mogelijke oorzaak zijn.

HitmanPro sluit GEEN poorten
SurfRight heeft GEEN invloed op Bittornado.

Ik ga mee met Raymond en Tazman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan