Hitman Pro 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een berichtje van mijn kant;

Ik ben mij degelijk bewust van alle kritieken die met HitmanPro gepaard gaan.

Even voor de duidelijkheid; het is zeker niet zo dat er binnen de crew grote onenigheid zou heersen over HitmanPro. Wel zijn de meningen verdeeld.
Wat buffy in dit topic vermeld is sindsdien veranderd. Ware het niet dat er weinig is veranderd.

HitmanPro gaat ook de internationale markt op en er zijn steeds meer buitenlandse personen (//polen, australie, portugal, usa) die gebruik maken van HitmanPro. Verschillende programma eigenaren (Javacool fe) hebben aangegeven zolang HitmanPro niet mondiaal ging er geen problemen van te maken.
Tot op heden heb ik sowieso niets van hun vernomen terwijl ik meerdere malen geprobeerd heb contact te zoeken.

Ik heb mark al op meerdere dingen gewezen. Zo was er eerst totaal geen vermelding/credit voor de originele programma's en deze staan nu wel vermeld op zijn site. Toch is het zo dat de gemiddelde computergebruiker Mark als wonderdokter ziet en hem doneert. Of het moet inmiddels anders zijn, maar naar mijn bronnen gaat er niets van dit geld naar de originele programma-eigenaars. Voor de geïnteresseerden heb ik het krantenartikel van 17-MEI JL ingescand: www.j-p-it.nl/hitmanpro.html. Zie vooral het stukje “spywarejager”.

Neem van mij aan dat we niet zomaar aan alle kritiek voorbijgaan en ook wij onze vraagtekens bij sommige dingen plaatsen.

Binnenkort meer..

Laatst bewerkt:
Hallo ik draai er al tijden mee zonder problemen en het verwijdert de meeste spyware, en dat het werkt met andere programma's vind ik prima wel vreemd dat er niet eerder iemand zo wakker is geweest om dit te doen.

SJJ... waarom denk je dat mensen gaan doneren aan hitmanpro? Omdat ze blij zijn dat hun spyware op zulke efficiënte manier verwijderd wordt toch? Maar hitmanpro heeft geen spyware verwijderd, dus klopt dat eigenlijk wel?
Het zijn gewoon de "credits" die aan het verkeerde programma worden toevertrouwd... dat het voor de meeste gebruikers erg simpel is om 1 knop START en 1 knop STOP te hebben snap ik wel.

En dat er op een bepaald moment gerechtelijke stappen zullen worden ondernomen door de "echte spywarebestrijders", dat staat er ook wel aan te komen.

James:)

Geplaatst door James007
SJJ... waarom denk je dat mensen gaan doneren aan hitmanpro? Omdat ze blij zijn dat hun spyware op zulke efficiënte manier verwijderd wordt toch? Maar hitmanpro heeft geen spyware verwijderd, dus klopt dat eigenlijk wel?
Het zijn gewoon de "credits" die aan het verkeerde programma worden toevertrouwd... dat het voor de meeste gebruikers erg simpel is om 1 knop START en 1 knop STOP te hebben snap ik wel.

En dat er op een bepaald moment gerechtelijke stappen zullen worden ondernomen door de "echte spywarebestrijders", dat staat er ook wel aan te komen.

James:)
en met recht en rede vind ik ...

Doneren daar ben je toch zelf vrij in of zie ik dat verkeerd.
Discussie gesloten!

Geplaatst door SJJ
Doneren daar ben je toch zelf vrij in of zie ik dat verkeerd.
Natuurlijk ben je daar vrij in. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat de maker van Hitman Pro expliciet de credits zou moeten geven aan de mensen die al jarenlang werken aan de door Hitman aangestuurde programma's. Aan de makers van AdAware, Spybot, SpySweeper, SpywareBlaster dus. Maar dat doet hij niet. In plaats daarvan presenteert hij zich als de ontwikkelaar van 'het wondermiddel tegen alle spyware'. En of dat nu juridisch wel of niet mag, netjes is het in ieder geval niet.

Geplaatst door SJJ
Discussie gesloten!
En dat bepaal jij? :confused:

Geplaatst door buffy

Natuurlijk ben je daar vrij in. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat de maker van Hitman Pro expliciet de credits zou moeten geven aan de mensen die al jarenlang werken aan de door Hitman aangestuurde programma's. Aan de makers van AdAware, Spybot, SpySweeper, SpywareBlaster dus. Maar dat doet hij niet. In plaats daarvan presenteert hij zich als de ontwikkelaar van 'het wondermiddel tegen alle spyware'. En of dat nu juridisch wel of niet mag, netjes is het in ieder geval niet.

En dat bepaal jij? :confused:
zou erreg jammer zijn ... ( @ssj )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan