Hitman pro -spybot 1.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Hoi !
ik heb nu die nieuwe versie van spybot .
als ik nu het progje hitmanpro laat draaien , dan stop die bij het scherm van die nieuwe spybot , en hij gaat dan niet meer verder,
dacht eerst dat het aan mijn firewall norton lag , maar daar staat spybot gewoon toestaan ,
of moet ik nog wat bij hitman pro instellen ?

ik weet dat er iets van surfright in hitman zit maar weet niet zeker of dat het probleem is.
ga anders eens naar de site van asoen plaats daar je vraag in de hitman pro sectie.
Daar komt de bedenker van hitman pro.

www.antispywareoffensief.nl

welke fout melding geeft spybot, ik heb er ook problemen mee.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door lazzaro
Hoi !
ik heb nu die nieuwe versie van spybot .
als ik nu het progje hitmanpro laat draaien , dan stop die bij het scherm van die nieuwe spybot , en hij gaat dan niet meer verder,
dacht eerst dat het aan mijn firewall norton lag , maar daar staat spybot gewoon toestaan ,
of moet ik nog wat bij hitman pro instellen ?

Voor zover ik weet wordt de nieuwste versie van Spybot nog niet ondersteund door Hitman Pro (evenmin als de nieuwste versie van AdAware).

Wil je altijd de nieuwste versies hebben, gebruik programma's als Spybot en AdAware dan als stand-alone programma's (zoals ze ook bedoeld zijn). Dan hoef je niet te wachten totdat de maker van Hitman Pro zijn 'programma' weer eens update...

Laatst bewerkt:
Ik vindt het juist zo lekker makkelijk , 1 druk op de knop en hitmanpro regelt het allemaal, zou jammer zijn als je bepaalde progjes nu ineens apart moet aanklikken :rolleyes: .............
voorlopig heb ik nu nog ff die oude versie van spybot terug in hitmanpro.
meschien komt Hitman pro vanzelf wel met een oplossing;)

Laatst bewerkt:
Hoi !
Wilde alsnog laten weten dat nu een paar weken later , Hitmanpro van zelf die nieuwe Spybot geinstalleerd, en loopt het hele progje weer automatic;)

Bedankt, ik ga dat straks uittesten.

Test is goed gelukt, iedereen bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan