hitman pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeres

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
Beste vrienden,

Nadat ik met gebruikmaking van het programma HitmanPro alle sporen van spyware heb verwijderd, krijg ik nu bij:

Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software

de melding:

(het kladblok wordt geopend met hierin een grijs schermpje met de volgende tekst)

kladblok
(gele driehoek met een uitroepteken)

de syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist .

Wie weet wat hier het probleem is? Wie kan en wil mij helpen?

Ik heb volgens jullie aanwijzingen

- hitman pro gedeïnstalleerd
- opgestart in veilige mode, laatst bekende goede configuratie
- registrybestand teruggezet van voor de installatie

maar het probleem is nog niet verholpen!

alvast bedankt,

met vriendelijke groet

Joeres

besturingssysteem windows 2000 (up to date)

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst dat Hitman Pro maar eens verwijderen.
Kijk hier maar even wat spyware-expert Buffy over dat programma te melden heeft.
Doe daarna een systeemherstel.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Ik zou eerst dat Hitman Pro maar eens verwijderen.
Kijk hier maar even wat spyware-expert Buffy over dat programma te melden heeft.
Doe daarna een systeemherstel.

Guus.

Windows 2000 heeft toch geen systeemherstel?

Hitman Pro is ondertussen wel wat verbeterd, maar ik zou de controle over programma's als AdAware en Spybot toch liever in eigen hand houden.

Normaliter maken alle programma's die door Hitman worden aangestuurd back-ups aan. Ik neem aan dat dit ook gebeurt wanneer je de programma's via Hitman draait. Ga dus maar eens back-ups terugzetten. Begin maar met de back-ups van SpySweeper, want het gebeurt nogal eens dat SpySweeper te veel verwijdert.

Er is trouwens inmiddels een support-forum voor Hitman, waar ook de maker van dat programma actief is: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=51

Geplaatst door buffy
Windows 2000 heeft toch geen systeemherstel?
Ik bedoel eigenlijk de "Laatst bekende goede configuratie" die je kunt kiezen als je in veilige modus opstart.:)
Maar als ik het goed begrijp werkt dat alleen als de computer nog niet opnieuw is opgestart nadat de problemen begonnen, dus jouw oplossing is een stuk beter.
(Wat ben ik toch blij met mijn Win98 dat 5 registerkopieën bewaart. Heb er gisteren nog een vervelend probleempje mee opgelost:))

Guus.

Laatst bewerkt:
HitmanPro heeft inmiddels ook een supportforum.

http://www.hitmanpro.nl

2000 heeft inderdaad geen systeemherstel en Win 98 maakt inderdaad 5 registerkopieëren (win 95 maakt er ééntje en hoe dan in 2k en XP is geregeld, geen flauw idee...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan