hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan en Inge

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2005
Wij hebben de nieuwste versie van hitman pro op ons systeem.

En hij geeft aan dat spysweeper is verlopen, na ongeveer een maand, terwijl mijn collega's dit programma al wel langer dan een maand hebben.

Wat kan ik hier aan doen?

Tot zover ik weet is Spysweeper niet gratis en zou je er dus voor moeten betalen wil je het behouden. Maar zo goed is het programma niet dus waarom zou je het doen!

Wat is dan wel een goed programma om spyware te verwijderen?

Is Hitmanpro wel goed?

Hitman is niks anders dan een schil om al die anti-spyware programma's waarbij je het zelf niet in de hand hebt wat je weg wilt doen

Hitman Pro is op zich wel okay hoor. Maar veel programma's zijn ontworpen om op zich zelf te werken.
Ik gebruik gewoon Ad Aware en Spybot S&D. Kom ik er echt niet meer uit dan plaats ik een Hijackthis log.
Ter voorkoming kan je Spywareblaster en Spywareguard instaleren. Maar eigenlijk ben je de beste beveiliging zelf. Geen xxx sites bezoeken en ook warez sites zijn taboe. Verder niet zomaar een programma instaleren tenzij je weet dat het 100% Spywarevrij is!

Geplaatst door Raymond Bos
Hitman Pro is op zich wel okay hoor. Maar veel programma's zijn ontworpen om op zich zelf te werken.
Ik gebruik gewoon Ad Aware en Spybot S&D. Kom ik er echt niet meer uit dan plaats ik een Hijackthis log.
Ter voorkoming kan je Spywareblaster en Spywareguard instaleren. Maar eigenlijk ben je de beste beveiliging zelf. Geen xxx sites bezoeken en ook warez sites zijn taboe. Verder niet zomaar een programma instaleren tenzij je weet dat het 100% Spywarevrij is!

ik vind aan hitman pro dat je zelf niet ziet wat er verwijderd word (gaat veel te snel) is wel allemaal spyware ?
ik check liever ook de gevonden spyware
ik kies eerder voor de progjes manueel te bedienen;)

Na eerder al negatieve dingen over HitmanPro gelezen te hebben, besloot ik het programma te verwijderen en opnieuw AdAware te installeren en.........jawel, al bij de eerste scan vond adAware spyware.

Geplaatst door HAMMAR
Na eerder al negatieve dingen over HitmanPro gelezen te hebben, besloot ik het programma te verwijderen...
Verstandig!:thumb:

en zojuist met Microsoft anti-spyware gescand en ook die vond weer wat.

Ik probeer alleen spybots nu ook weer te installen en bij het updaten krijg ik steeds een checksumfout.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan