Hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo allemaal,

heb een raar probleempje naar mijn mening.

ik heb gisteren de hele pc geformateerd en windows en alles er weer opgezet onder andere ook hitmand pro die wilde ik net laten lopen en geeft aan dat hij geen bestanden kan doawnloaden van het internet terwijl ik wel een active internet verbinding heb en ik gebruik als internet browser mozilla firfox wie kan mij helpen snap er ik niks va????

Alvast bedankt
 
ik heb hitman pro al maanden en heb er nooit last van hij werkt perfect zelf als mijn pc besmet met spyware is en laat hitman pro lopen en de pc werkt erna weer als van ouds
 
A.J. zei:
zelfs degene die het programma heeft ontwikkeld, raadt af om het te gebruiken en heeft zich volledig teruggetrokken.

Hoe kom je dáár nou weer bij? Bron? Links?
HitmanPro ontwikkelt alleen maar door, er komt zelfs een versie voor Win 9X.
 
Mis ik hier wat reacties?

Ben wel nieuwsgierig naar de "problemen" met Hitman pro......
 
Hitman Pro is niets anders dan een verzameling progjes om de computer virus, spyware en andere rommel vrij te krijgen, helaas zitten er progjes bij die, indien niet goed afgesteld, TE goed schoon maken.

Als de freeware progjes afzonderlijk gaat gebruiken, is er niets aan de hand, Ad-Aware, Spybot, CWSchredder, NOD32, ( AVG is gratis ) zijn prima, eventueel aangevuld met Ccleaner.

Al met al is Hitman Pro een beetje veel van het goede en kun je met bovenstaande progjes het aardig schoon houden en blijft je computer ook nog werken.
 
Lange Pier zei:
Hitman Pro is niets anders dan een verzameling progjes om de computer virus, spyware en andere rommel vrij te krijgen, helaas zitten er progjes bij die, indien niet goed afgesteld, TE goed schoon maken.

Als de freeware progjes afzonderlijk gaat gebruiken, is er niets aan de hand, Ad-Aware, Spybot, CWSchredder, NOD32, ( AVG is gratis ) zijn prima, eventueel aangevuld met Ccleaner.

Al met al is Hitman Pro een beetje veel van het goede en kun je met bovenstaande progjes het aardig schoon houden en blijft je computer ook nog werken.
+ surfright + een eigen spyware module
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan