hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moet men eens wat meer lezen op de enige echte security site van Nederland

Link

Sorry voor het oude bericht over Hitman Pro, maar ik heb geen zin om op dit uur nu verder te zoeken.

Of deze link

Laatst bewerkt:
Ik kan als je me wat tijd geeft een script leveren dat de beste gratis versies gebruikt die je maar zou willen.
Als ik zou willen schrijf ik code die ook voor jou onprettige dingen doet waar jij nooit achter zou komen. Snap je?

Hoezo iemand anders bepaalt.... die iemand anders ben ik dan in dat geval.
Met HitMan Pro is het de allebeste meneer Mark Looman die het script geschreven heeft en de boel bepaald als je het script z'n gang laat gaan.

Ik persoonlijk wens hem alle goeds en iedereen die in hem geloofd ook.

ik Snap het.

komt aardig dreigend over

En....
als ik het dus goed begrijpt kan iedereen slachtoffer zijn.?

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
@Loonytune
HMP is meer dan alleen een script, het is flink verbeterd ten opzichte van oude versies.
Maar misschien weet jij dat niet...
En er is gewoon een expert-modus, dus ik weet niet waar je het over hebt als je zegt dat je helemaal geen controle hebt..

Ik gebruik HMP ook niet, omdat ik het ook geen fijn en goed programma vind en ik vind ook dat hij er met de eer vandoor gaat, terwijl het juist de programma's zijn die erin zitten die belangrijk zijn.

@Loonytune
HMP is meer dan alleen een script, het is flink verbeterd ten opzichte van oude versies.
Maar misschien weet jij dat niet...
En er is gewoon een expert-modus, dus ik weet niet waar je het over hebt als je zegt dat je helemaal geen controle hebt..

Ik gebruik HMP ook niet, omdat ik het ook geen fijn en goed programma vind en ik vind ook dat hij er met de eer vandoor gaat, terwijl het juist de programma's zijn die erin zitten die belangrijk zijn.

Ik weet het, het script is inderdaad flink verbeterd, maar het is en blijft nog steeds een script wat software van derden aanstuurt. Het is nog steeds geen volwaardig programma maar een stuk code verscholen achter een grafische schil.
Zou er in Hitman Pro misschien remote functies zitten ?? Wie zal het zeggen.

Maar gelukkig is iedereen vrij om te gebruiken wat hij zelf wil.
Iedereen die het graag wil gebruiken zou ik zeggen, installeer het allemaal gewoon.
Maar houd in het achterhoofd: Een gewaarschuwd man telt voor 2

Het is nog steeds geen volwaardig programma maar een stuk code verscholen achter een grafische schil.
Zou er in Hitman Pro misschien remote functies zitten ?? Wie zal het zeggen.

Beetje losse flodders die je hier afschiet. Een programma dat al zolang meegaat op het gebied van beveiliging en door best wel veel mensen gebruikt word zal niet zo snel malware bevatten, Anders zou het over het hele web bekend zijn. het enige negatieve bericht dat ik ken dateerd uit 2005 en die word door iedereen die tegen HMP is gebruikt (hoewel, crash had een maand geleden een iets recentere dacht ik)

Dus graag een onderbouwing van het feit dat er malware in HMP zou zitten of houd anders je mond.

Oh ja,
van Dale zei:
com·pu·ter·pro·gram·ma (het ~)
1. reeks opdrachten die door een computer kunnen worden geïnterpreteerd en uitgevoerd => programma

Dus een script is een programma.

Beetje losse flodders die je hier afschiet. Een programma dat al zolang meegaat op het gebied van beveiliging en door best wel veel mensen gebruikt word zal niet zo snel malware bevatten, Anders zou het over het hele web bekend zijn. het enige negatieve bericht dat ik ken dateerd uit 2005 en die word door iedereen die tegen HMP is gebruikt (hoewel, crash had een maand geleden een iets recentere dacht ik)

Dus graag een onderbouwing van het feit dat er malware in HMP zou zitten of houd anders je mond.

.

Ik zou het als ik jou was gewoon installeren en gebruiken.

Het ga je goed :thumb:

Ik denk dat Hitman Pro die hele discussie niet waard is. ;)

Ik denk dat Hitman Pro die hele discussie niet waard is. ;)

Je hebt gelijk :thumb:
Iedereen is vrij te installeren op z'n eigen gekochte of gekregen machine wat ie wil.
Waarschuwen leidt wel tot interessante meningen en discussies.
Maar wel grappig dat zoals ik het nu kan overzien de meeste "voorstanders" ( of misschien moet ik dit woord anders formuleren ) zelf geen Hitman Pro draaien of kunnen draaien. Daarom staat hier nu bij mij een enorm vraagteken.

Als het pakestok tot een besluit heeft kunnen helpen natuurlijk wel...

Als het hem/haar echt geïnteresseerd had……………hadden we hem/haar hier wel vaker gezien.

Ja over Intresse gesproken er staan nog wel meer vragen open die Opgelost zijn..

Ja over Intresse gesproken er staan nog wel meer vragen open die Opgelost zijn..

Ja, deze is opgelost.
Conclusie: iedereen heeft een eigen mening over HMP.
Slotje lijkt me aan de ene kant handig, tegen RSI in dit topic.

slotje2.gif

maar is hier niet te gebruiken......niet mijn sectie.

Niet onaardig maar......................is helaas open. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan