hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Na het draaien van Hitman Pro kan ik sommige programma's niet meer openen.
Zoals BNR radio of makrokrant.
Hoe kan ik dat weer in orde krijgen??

grts.,

henk sr

eventjes opnieuw installeren. Ik raad hitman pro erg af trouwens. Heb ik zelf ook slecht ervaringen mee. ik zou AVG free edition installeren das een goede antivirus en daarmee kan je je pc scannen.

ik zou AVG free edition installeren das een goede antivirus en daarmee kan je je pc scannen.
Hitman Pro is geen virusscanner, maar een spyware- en adwarescanner. Kijk eerst eens of je in Hitman Pro bepaalde instellingen, zoals bij SurfRight, niet te streng hebt ingesteld. Wil je toch iets anders, neem dan Spybot Search & Destroy en Ad-Aware SE, en laat die programma's "los" scannen. (Zij zitten n.l. ook in Hitman Pro.) Na alle updates en bugsoplossingen is Hitman Pro een keurig programma, maar je moet wel weten wat je doet. En niet iedereen wil al dat automatische opstarten van verschillende programma's. Maar dat is een persoonlijke keus.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Helemaal met Boeing.... eens.
Ik gebruik zelf alleen een 'simpel' virusprogramma, heb de firewall en defender van Microsoft actief, heb CCleaner geïnstalleerd zodanig, dat de nodige zaken worden verwijderd bij het opstarten en draai dat ook regelmatig (iets waarvan velen denken dat dat dan niet meer hoeft) en draai geregeld HitmanPro met alleen een beperkt aantal Malware-programma''s (CW-schredder, AdAware en Spybot) en ik heb - hoewel veelvuldig surfer etc. - geen last van de ongein waarvan anderen kennelijk wél last hebben.

Goedkoop, snel en simpel .... en de nodige zelfdiscipline als het om het geregeld draaien van CCleaner en Hitman gaat .... dát wel!

Hoi,

Helemaal met Boeing.... eens.

Ik niet.......:p

Buiten de werking die al dan niet goed is, installeren de meesten alleen maar een boel shareware, en dat leverd alleen maar vervuiling op.
Ik zou gaan voor enkele losse (freeware) programma's :)

Als ik htiman pro gebruikte, kreeg ik altijd halverwege een waarschuwing dat het programma de controle verloren had en dan gebeurde er niets meer. bovendien duurt het eeuwig. Maar het zal wel persoonlijk zijn idd;)

In Hitman-pro zitten een hoop programma's die elkaar teveel overlappen. Kost veel tijd.
Ik heb Defender op wacht staan en gebruik daarnaast Spybots, Ad-Aware en Spywaredoctor beurtelings voor een scan. Ik scan ook wel eens met Defender.
Spywareblaster heb ik ook nog als beveiliging op de achtergrond.
So far so good.

Elke keer scannen met CWS-shredder?
Een totale tijdsversplling als je het mij vraagt.. Alsof je elke keer pillen tegen misselijkheid inneemt, voor het geval dat :-).

Allemaal bedankt voor de goede aad.

grts.,

henk sr

Probeer je eigen keus te maken, zoek testjes op van de diverse progamm's en probeer de beste eens uit.

Offtopic: ik heb zelf Hitman Pro niet op mijn systeem, maar over de sprookjes die over dat programma verteld worden hebben Michael4446 en ik een keer een onderzoekje gedaan. Ik heb daar niets meer aan toe te voegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan