Hitmanpro 2.21

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Het is mijn nu al twee keer voor gekomen als ik om de 14 dagen hitmanpro 2.2.1 draai dan ben ik ook mij systeemherstel kwijt ben, heeft iemand daar ook al last van gehad, alvast bedankt.

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar het schijnt idd dat (s)Hitmanpro meer stuk maakt dan je lief is. Op een ander forum waar ik wel eens kom zijn ze er behoorlijk negatief over.

Daarom heb ik het verwijderd en draai nu weer ad-aware en spybot standalone, die trouwens meteen weer spyware vond..........

Geplaatst door HAMMAR
Daarom heb ik het verwijderd en draai nu weer ad-aware en spybot standalone, die trouwens meteen weer spyware vond..........
En daar zijn deze programma´s nu juist voor bedoeld, standalone draaien en niet meedraaien in een of andere schil. Maar goed...ondanks het feit dat er over hitmanpro op dit forum en nog vele andere keer op keer klachten worden gepost na het gebruik van dit product, zijn er toch nog mensen die het kennelijk leuk vinden dat hun systeem dankzij hitman overhoop wordt gehaald en het halsstarrig blijven gebruiken.

Laatst bewerkt:
Hallo crash,

Ik heb het gezien, ik schrok van de vele foutmeldingen, danzal spyware maar weer met de hand opstarten, bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan