hitmanpro met nod32

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Als ik de nieuwste versie vank hitmanpro wordt ook een virusscan van Nod32 uitgevoerd, maar daar krijg ik de melding: Scannen MBR en boot sectors is niet uit gevoerd, i.v.b. Copy is uit geschakeld.

Wat houd dit MBR in!!!!

MBR
(Master Boot Record.)

Informatie dat in de eerste sector van een harde schijf of diskette staat, waarin staat hoe en welke besturingssysteem op de schijf staat. Met deze informatie weet de computer waarmee deze kan worden geboot en wat de computer moet laden in het geheugen. De MBR wordt ook partition sector of de master partition table genoemd, omdat de MBR ook de tabel, waarin de locaties van iedere partitie op de harde schijf en in welke format (FAT/NTFS) staat, bevat. Bovendien bevat de MBR een programma die de boot sector record van de partitie met de operating system leest in het geheugen. In de boot record sector is weer een programma opgenomen die er voor zorgt dat de rest van de operating system wordt geladen in het geheugen.

Bron: www.computerwoorden.nl

Humpe,
En denk nou niet dat je een officele versie van Nod32 erbij hebt gekregen want dat is niet zo.
Als je nod32 wilt gebruiken dan zal je dat moeten kopen.
Daarom begrijp ik nog steeds niet dat mensen de schil Hitmanpro gebruiken.
Ik installeer wel appart en bepaalzelf wanneer er iets op mijn computer gebeurd.

ik begrijp ook niet waarom mensen hitman gebruiken ik heb het zelf een maand bebruikt dacht dat is wel gemakkelijk effe klikken en alles word gescant. Maar ervaring leert dat een scan veel sneller is gebeurt als je alle je twee scan progs op hetzelfde moment laat draaien omdat ik een ht processors heb.

dus gebruikt hitman pro Nod32 legaal of illigaal in zijn 'schil' ? Want dat vind ik zeer vreemd

Het is mij duidelijk, ik gebruik nod32 legaal hitmanpro voert deze opdracht zelf uit, ik heb zelf norton security 2005, ik gebruik hitmanpro maar eens per 14 dagen en ad-adware elke dag, iedereen bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan