Hitmanpro probleem...doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb een nieuwe installatie van XP home gedaan. Ik heb Hitmanpro geinstalleerd en die haalt van alles binnen. Op moment dat ie in werking moet gaan met het zoeken naar eventuele spyware komt er een zwart dos venstertje zonder tekst...en verder niets.

Het lijkt wel of Hitman niet reageert. Ik heb daarna de betreffende proggies als SB, AA en SB apart geinstalleert, hopende dat er wellicht een koppeling zou plaatsvinden...maar helaas helemaal niets.

Kan iemand mij op het goede spoor brengen om dit op te lossen?

:confused:

Ik zal eens een vraag stellen daar...maar misschien moet ik om een eerste run te doen met Hitman Pro ook instellen dat ie de virusscanners moet gebruiken?

Geplaatst door crazyheels
Ik zal eens een vraag stellen daar...maar misschien moet ik om een eerste run te doen met Hitman Pro ook instellen dat ie de virusscanners moet gebruiken?

Neuh; zou niet moeten.. Wat voor een doxbox is dat dan?

Ik denk dat de vragensteller een DOS venster bedoeld

Geplaatst door JBS
Ik denk dat de vragensteller een DOS venster bedoeld

Wat voor een doxbox is dat dan?

Of het nou een CMD of een COMMAND box is maakt niet uit; ik vraag wat voor dus met de bedoeling waar lijkt het op/is het van/staat erin.

Moest jij niet werken ofzo :rolleyes:

Wat het nou precies is mag joost weten, maar het is zo een popup in het zwart met een witte rand...volgens mij dus iets van DOS...er staat echter niets in.

Kun je een plaatje meesturen.
Vermoed dat het geen DOS / CMD / COMMAND BOX is.

Kun je uiteraard checken door Taakbeheer op te roepen.
Staat cmd in de lijst, dan weet je zeker dat het hier om een CMD box gaat.

Dox, klinkt overigens niet slecht :D

Hoe maak ik zo een plaatje? Iets toch met printscreen of zoiets?

Ik heb em verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd...als ik op het icoontje ga staan en op rechts klik en dan op uitvoeren als druk dan krijg ik iets van een aanmeldingspopup...als ik daar dan op ok druk dan krijg ik een popupje (dat zwarte ding) met daarin een popup met als header: 16 bits MS-DOS-subsysteem en dan de volgende tekst:

C:\Documents and Settings\jean|Bureablad|Hitman Pro.Ink
C:\DOCUM~1\Jean\Locals~1\Temp\. Kan een tijdelijk bestand dat nodig is voor de initialisatie niet maken of schrijven. Controleer of het mappad bestaat en of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

:confused:

Probleem is opgelost....en daarbij ook het probleem met de Firewall wat open poorten bleef hebben; want, wat bleek; ik had een programma draaien Ghost Surf 2005, een soortement van anomynizer over een proxy. Na 3 dagen kwam ik erachter dat als ik dat ding op de hoogste (secure) stand zette, dit proggie diverse poorten openzette....

Echt, ik heb wat afgevogelt met diverse firewalls en virusscanners; Kaspersky, Norman, ZA, ZA Pro, ZA Suite, Panda Security Suite, Trend Security Suite, noem maar op, het ene erop het andere eraf.

Uiteindelijk heb ik dat proggie weggehaald en heb ik Trend Security Suite erop gezet. En het werkt weer, Stealth...

En....Hitmanpro doet het dus nu ook, waarschijnlijk werd e.e.a. tegen gehouden door de proxyserver waardoor essensiele updates niet binnenkwamen en Hitman dus niet wilde werken.

Jullie nog wel bedankt voor de tips en trucs.

groet en :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan