Hitmanpro

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
Hallo mensen een vraagje ik heb hitmanpro geinstalleerd maar moet ik dan ook de andere programma's erbij instaleren zoals spysweeper en adaware se of gaat het allemaal vanzelf en hoef ik ook alleen maar hitman pro te starten en verder niks doen of hoe gaat het precies
alvast vriendelijk bedankt

Alleen maar dat installeren en runnen en dan gaat de rest vanzelf. Vraag wordt wel even door mij verplaatst naar de juiste sektie :)

hoezo verplaasten ik zet al mijn vragen wat ik heb gewoon hier wat is daar mis mee dan

Even lezen wat mumzel schrijft.
De vraag wordt naar de JUISTE sectie verplaatst.
Voor elke vraag is er wel een onderwerp.;)

oke dat klan best zeker het verkeerd onderwerp in gevuld maar stel altijd mijn vragen hier

De vraag was geplaatst in Brandsoftware :)

ik heb nergens last van met hitmanpro dus vind het perfecht hoef iuk zelf niks te doen dus ik hou het gewoon op mijn pc

Fijn! Eerst een vraag stellen, vervolgens maar niet willen begrijpen dat het in de verkeerde sectie staat en dan vertellen dat Hitman Pro je goed voldoet. Ik zie niet in waarom je dan je vraag hebt gesteld.

Rodajc wist niet hoe hij het moest doen met Hitmanpro, dus vandaar denk ik :)

Geplaatst door ikself
Fijn! Eerst een vraag stellen, vervolgens maar niet willen begrijpen dat het in de verkeerde sectie staat en dan vertellen dat Hitman Pro je goed voldoet. Ik zie niet in waarom je dan je vraag hebt gesteld.

Moet je de rest van zijn vragen maar eens doorlezen.
Ik geloof dat hij bij elk antwoord zo reageerd.

Mvg Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan