hitmanpro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
50
wie kan mij duidelijk maken wat nu beter is om je pc van spyware, etc te verlossen:
hitman pro, of de verschillende programma's apart, zoals adaware, spybot en welke programma's heb ik dan nodig. de laatste twee keer dat ik hitman pro draaide werd een programma die je gebruikt voor bepaalde sites verwijderd, echt vervelend.

groeten

geert-jan
 
oke dat is duidelijk, maar welke losse programma;s heb ik dan precies nodig tegen een goede beveiliging: adaware heb ik al, maar dan. teveel lijkt mij ook niet goed.

groeten

geert-jan
 
Met Hitman-pro haal je allerlei ongewenste en allerlei gewenste bestanden van je pc.


Hitman-pro is a big no-no :eek:

[edit] sneller typen, sjun, en niet andere dingen doen voor het posten van een bericht :p[/edit]
 
Eigenaardig.
Ik gebruik hitmanpro en ondervind geen problemen hoor?
Of moeten die nog komen?
Ik gebruik hitmanpro al meer dan een jaar.

Greetz : Jer:cool:en.
 
JeroenE zei:
Eigenaardig.
Ik gebruik hitmanpro en ondervind geen problemen hoor?
Of moeten die nog komen?
Ik gebruik hitmanpro al meer dan een jaar.

Greetz : Jer:cool:en.

Owhnee hoor, niet iedereen heeft problemen.
Als je geen problemen hebt, en geen principiele bezwaren: lekker gebruiken ;)
 
Ik vind zelf dat hitmanpro rotzooi is. Omdat je als je trail versies gebruikt je nooit de volledige software kan gebruiken.

Ik gebruik zelf kaspersky Antivirus en Spyware Doktor. En dit werkt voor mij perfect.:thumb:
 
Dan heb ik geluk met hitmanpro.
Moet ik ook eens proberen die kaspersky.
Heb daar al veel positieve dingen over gehoord.

Greetz : Jer:cool:en.
 
wat is kaspersky dan voor een programma, ik gebruik mcafee, lijkt mij ook wel goed toch

groeten

geert-jan
 
Als dat programma jou goed bevalt, lekker blijven gebruiken. Misschien als de licentie is verlopen dat Kaspersky een optie kan worden, maar tot zolang is McAfee heel goed te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan