Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bertus zei:Beslist geen hitmanpro draaien veroorzaakt meer problemen dan je lief is
Raymond Bos zei:Sluit ik me bij aan....gooi er maar af en instaleer de volgende programma's los.
Ad Aware
Spybot Search and Destroy
Spywareblaster
Spywareguard.
Eventueel bij problemen de trial van Ewido en bij hardnekkige spyware zoals ongewenste interpagina's en pop ups Hijackthis gebruiken en je laten helpen door de experts van www.nucia.eu
iedereen alvast bedankt voor de snelle reacties, ik ga meteen met de 4 ( Ad Aware ,Spybot Search and Destroy ,Spywareblaster ,Spywareguard.) aan de gang, moet ik nog ergens op letten of kan ik de programmas zo draaien ? ik zal na het scannen de eventuele logfiles hier plaatsen,, bvd, groet ben.StoneyCity zei:hieronder een aantal links:thumb:
Raymond Bos zei:Ik zie niks bijzonders op een paar tracking cookies na en die kan je gewoon verwijderen.
Heb je last van bepaalde problemen op je PC?
hallo,lokoloko zei:Lijkt mij eerder eens sp2 probleem, als het blijft dan kan je misschien beter windows opnieuw installeren...
lokoloko zei:http://www.schoonepc.nl/ duidelijker kan ik t niet uitleggen
Raymond Bos zei:Laten doen als je het zelf echt niet zit zitten.
Maar als je nou gewoon eens rustig leest lukt het vast wel hoor.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.