hitmanpro

• Onderwerp starter Onderwerp starter ben3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ben3

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
hallo,

als ik hitmanpro probeer te draaien dan loopt ie bij spysweeper vast oid,reacties niet te technisch graag, bvd, groet ben.

Beslist geen hitmanpro draaien veroorzaakt meer problemen dan je lief is

Hitman pro das niks voor je pc nee, neem 2 spyware scanners die je afzonderlijk kan draaien

Bv spybot en adaware

Sluit ik me bij aan....gooi er maar af en instaleer de volgende programma's los.

Ad Aware
Spybot Search and Destroy
Spywareblaster
Spywareguard.

Eventueel bij problemen de trial van Ewido en bij hardnekkige spyware zoals ongewenste interpagina's en pop ups Hijackthis gebruiken en je laten helpen door de experts van www.nucia.eu

Bertus zei:
Beslist geen hitmanpro draaien veroorzaakt meer problemen dan je lief is

oke ,mooi antwoord maar ik zit al een 3 weken te klooien met de pc omdat er problemen zijn onstaan (zie bijlage ) dus ik probeer ook maar wat met mijn zeer beperkte kennis, dus wie helpt mij ? bvd, groet ben.

Bijlagen

Raymond Bos zei:
Sluit ik me bij aan....gooi er maar af en instaleer de volgende programma's los.

Ad Aware
Spybot Search and Destroy
Spywareblaster
Spywareguard.

Eventueel bij problemen de trial van Ewido en bij hardnekkige spyware zoals ongewenste interpagina's en pop ups Hijackthis gebruiken en je laten helpen door de experts van www.nucia.eu

sorry raymond en lokoloko, ik had jullie antwoord nog niet gelezen vandaar mijn vorige antwoord maar als jullie de bijlage (van vorig antwoord misschien willen lezen dan kan je daar misschien meer mee ) groet ben.

StoneyCity zei:
hieronder een aantal links:thumb:
iedereen alvast bedankt voor de snelle reacties, ik ga meteen met de 4 ( Ad Aware ,Spybot Search and Destroy ,Spywareblaster ,Spywareguard.) aan de gang, moet ik nog ergens op letten of kan ik de programmas zo draaien ? ik zal na het scannen de eventuele logfiles hier plaatsen,, bvd, groet ben.

Het enigste waar je moet opletten is dat je maar bij 1 vd spywareprogramma's de realtimebescherming actief houd. De standaard opties zijn meestal voldoende. Soms kan het wel zijn dat er bv niet in archieven gescand wordt dat moet je dan nog instellen. Je moet ze niet vergeten uptedaten. Na een update in spybot moet je spybot opnieuw opstarten wil je met de laatste definities scannen.

hallo,ik heb hier een paar resultaten van adaware en spysweeper, kan iemand er even na kijken? (ik heb nog niks verander of verwijder ) groet ben.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zie niks bijzonders op een paar tracking cookies na en die kan je gewoon verwijderen.
Heb je last van bepaalde problemen op je PC?

Raymond Bos zei:
Ik zie niks bijzonders op een paar tracking cookies na en die kan je gewoon verwijderen.
Heb je last van bepaalde problemen op je PC?

hallo raymond,

als je een paar antwoorden terug gaat ( no 5 ) en klik op de bijlage dan zie je mijn probleem,

groet ben.

Lijkt mij eerder eens sp2 probleem, als het blijft dan kan je misschien beter windows opnieuw installeren...

Is in ieder geval geen spyware probleem.
Als je XP er opnieuw opzet formateer dan de schijf i.p.v. een restore CD te gebruiken.
Zorg wel dat je alle drivers op CD hebt!

lokoloko zei:
Lijkt mij eerder eens sp2 probleem, als het blijft dan kan je misschien beter windows opnieuw installeren...
hallo,
wxp+sp2 is al recent opnieuw geinstalleerd ( door een kennis ) door middel van systeem-recovery want ik heb geen cd want wxp zat er al op vanuit de winkel, maar stel dat ik het weer opnieuw zou installeren betekent dat ik dan weer alle bestanden ,email+adressen en favorieten kwijt ben?(was de vorige keer wel zo maar kon misschien niet anders want de pc deed toen helemaal niks meer was vastgelopen). maar goed als ik herinstalleren overweeg kun je me dan precies vertellen wat ik moet doen met hele,hele eenvoudige uitleg graag want ik ben net zo handig met de pc als een looie deur!!

groet ben.

Laten doen als je het zelf echt niet zit zitten.
Maar als je nou gewoon eens rustig leest lukt het vast wel hoor.

Raymond Bos zei:
Laten doen als je het zelf echt niet zit zitten.
Maar als je nou gewoon eens rustig leest lukt het vast wel hoor.

he raymond,ik denk dat "laten doen" misschien toch wel de enige en verstandigste optie is,maar dan he ik nog een vraag, ik heb niemand in mijn kennissenkring die dat kan dus zal ik het aan een "vreemde" moeten overlaten,zit ik toch met 1 gedachte(mischien erg negatief maar toch ) stel dat de "vreemde" slechte bedoelingen heeft en hij installeerd foute dingen mee ,hoe kan ik controleren of alles correct werkt en of er geen vreemde dingen zijn die er niet op mijn pc thuis horen ( ik denk zelf aan hijack-this bv )?

groet ben.

Na een format eerst zorgen dat er een firewall en virusscanner actief is alvorens het internet op te gaan.
Daarna kan je gewoon de antispyware programma's draaien en eventueel als je echt bang bent een Hijackthis log maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan