HiYo installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Berichten
115
Hallo

Ik had Hiyo op mijn pc,is een programma van emoticons en winks voor msn.maar nadat ik mijn pc met spyware doctor heb gescand heeft dat HiYo verwijdert.
nu lukt me niet meer om hem opnieuw te installeren,het begin met installeren en stopt aan de helft, ik heb Windows XP. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt voor de ventueel hulp.
 
Laatst bewerkt:
misschien moet je een andere download zoeken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ik al geprobeert

Hallo
ik heb een paar geprobeert,maar allemaal doet het zelfde. begin goed en in de helft stop het.



misschien moet je een andere download zoeken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en je hebt helemaal geen foutmeldingen of zo
gaat de instalatie op de helft hangen of sluit windos hem af
 
geen foutmelding

nee ik krijg geen foutmelding of zo. hij blijft op de helft een paar seconden hangen, en dan wordt het afgesloten door windows. maar windows zelf of de pagina waar ik hen van download blijft wel open staan. www.hiyo.com





en je hebt helemaal geen foutmeldingen of zo
gaat de instalatie op de helft hangen of sluit windos hem af
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Ik had Hiyo op mijn pc,is een programma van emoticons en winks voor msn.maar nadat ik mijn pc met spyware doctor heb gescand heeft dat HiYo verwijdert.
nu lukt me niet meer om hem opnieuw te installeren,het begin met installeren en stopt aan de helft, ik heb Windows XP. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt voor de ventueel hulp.

Hoi ik had hetzelfde probleem, wat je kan doen is naar verkenner gaan > documents and settings > % gebruikersnaam% > application data > en daar de map HiYo verwijderen.
Dan naar start > Programma's en daar in HiYo uninstal doen, als deze verwijdert is, even opnieuw opstarten en nogmaals proberen te installeren, met bijgevoegde link kun je de HiYo downloaden www.hiyo.com.
Als hij niet goed installeerd kun je ook nog even proberen om je firewall even uit te zetten.

Groet phvricky
 
Het is verboden om via een link in msn u te verspreiden. Ik heb onmiddelijk het certificaat bij untrust gezet bij mijn computer Ik heb zelf ook wat malafide code opgemerkt dus bij mijn weten verwijderen die rotzooi.Het kan zijn dat ik al een aangepaste vorm geweest zijn(oorsprong rusland).LET op ze bootsen ook google na dus ook startpagina's verwijderen.

Bekijk ook bij windows help certificaat verwijderen.
 
@kenikavanbis,

De topic is van 2009, dus lang niet actueel meer, deze mogen met rust gelaten worden.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif


PS je systeem gegevens graag uit je handtekening halen, deze kun je in het profiel bij "systeem" neerzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan