hkey_local_machine\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\RUN

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik probeer een sync progje te installeren voor mijn HTC Desire. Ik krijg bij installatie de melding : kan sleutel hkey_local_machine\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\RUN niet openen. Vervolgens wordt installatie afgeboken.

Wat kan ik hiermee? Volgens mij krijg ik die melding ook bij een update van Adobe reader en bij het verwijderen van itunes....

Zéér waarschijnlijk te danken aan anti-malware programma's op je pc, die dan (o.a.) deze registersleutel 'bewaken' voor veranderingen.
Natuurlijk kan het ook zijn dat malware die vroeger op je pc stond je schrijfrechten op die sleutel ontnomen heeft.

Tijs.

bedankt voor de info. en nu?
ik heb tegenwoordig upc smartguard...

Ik zou het zo doen: je anti-malware software uitschakelen en kijken of je in die registersleutel wat kunt aanpassen/toevoegen. Werkt dat, dan 1-voor-1 de anti-malware weer inschakelen en weer testen. Net zolang totdat je de 'schuldige' gevonden hebt.

Ik ken zo snel geen programma dat voor je kan bepalen welke registerwaarden 'bewaakt' worden en door welk programma, anders zou dat het leven een stuk makkelijker maken.

Tijs.

systeembeheerder van werk heeft probleem met teamviewer voor me opgelost. geen idee hoe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan