Pingwing
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 okt 2000
Ik heb sinds kort het volgende probleem:
Fujitsu Siemens Scaleo L pc met HL DS GWA-4164B dvd-brander.
CD's worden probleemloos gelezen en gebrand
originele (film) dvd's worden gelezen/afgespeeld
gebrande DVD video's (Traxdata en Sony) worden door WinXP gezien als 'leeg' en door NERO als 'geen schijf'
lege DVD-RW (Traxdata en Sony) wordt door WinXP gezien als 'leeg' en door NERO weer als 'geen schijf'
Met andere woorden: branden hoort niet tot de mogelijkheden, want hij blijft vragen om een schijf.
Opvallend: een paar maanden geleden heb ik wel een video-dvd kunnen branden op een schijf/merk Philips.
Deze dvd wordt wél herkend door mijn speler.
Zou het kunnen zijn dat mijn dvd-brander alleen Philips schijven 'accepteert'?
Iemand enig idee wat ik kan doen om ook met andere merken het DVD branden aan de praat te krijgen?
Fujitsu Siemens Scaleo L pc met HL DS GWA-4164B dvd-brander.
CD's worden probleemloos gelezen en gebrand
originele (film) dvd's worden gelezen/afgespeeld
gebrande DVD video's (Traxdata en Sony) worden door WinXP gezien als 'leeg' en door NERO als 'geen schijf'
lege DVD-RW (Traxdata en Sony) wordt door WinXP gezien als 'leeg' en door NERO weer als 'geen schijf'
Met andere woorden: branden hoort niet tot de mogelijkheden, want hij blijft vragen om een schijf.
Opvallend: een paar maanden geleden heb ik wel een video-dvd kunnen branden op een schijf/merk Philips.
Deze dvd wordt wél herkend door mijn speler.
Zou het kunnen zijn dat mijn dvd-brander alleen Philips schijven 'accepteert'?
Iemand enig idee wat ik kan doen om ook met andere merken het DVD branden aan de praat te krijgen?
Laatst bewerkt: