HL-DT-ST DVDRAM GSA-H42N ATA Device probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

blazzter

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Hallo,
Ik zit met een probleem.
Mijn HL-DT-ST DVDRAM GSA-H42N ATA Device (van LG) werkt niet meer goed.
Voorheen deed hij het wel maar waarschijnlijk heb ik iets verwijderd waardoor de drivers niet meer goed zijn. Ik heb al geprobeerd de drivers te verwijderen en er nieuwe op te zetten maar dit werkte niet, hij geeft dan een fout aan. Er is niets veranderd in de kast en ik heb al geprobeerd nieuwe drivers te zoeken op het internet, maar een goede ben ik nog niet tegengekomen. Wat kan ik nog doen?
Alvast bedankt!

Welke foutmelding geeft hij aan?

Even de stekkers los maken en weer goed aandrukken

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Dit probleem werd waarschijnlijk veroorzaakt door het verwijderen/installeren van een brandprogramma.

Deïnstalleer de driver in apparaatbeheer alsmede de IDE controllers en sluit hierna de pc af.(niet opnieuw opstarten)

Schroef nu de kast open, en verwijder de IDE kabel uit de brander, en start hierna je pc op.

Sluit hierna je pc weer af, en sluit de IDE kabel weer aan.
Start nu je pc weer.

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Dit probleem werd waarschijnlijk veroorzaakt door het verwijderen/installeren van een brandprogramma.

Deïnstalleer de driver in apparaatbeheer alsmede de IDE controllers en sluit hierna de pc af.(niet opnieuw opstarten)

Schroef nu de kast open, en verwijder de IDE kabel uit de brander, en start hierna je pc op.

Sluit hierna je pc weer af, en sluit de IDE kabel weer aan.
Start nu je pc weer.

Ik heb precies gedaan wat hierboven staat, maar helaas kan hij nog steeds het stuurprogramma niet installeren.
aanvulling PC: een medion computer met serienummer: MED S/N 14520010060688

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan