Hl2.exe Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

CounterNerd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2008
Berichten
3
k kreeg de heeleee tijd gwn om de 5 minuten bij het spelen van Counter strike: source een error en er staat dat dat het spel zich moet afsluiten en dat er iets fout was met 'read'ofzo en er staat nog 0x0000000 :S:S ik speel het nu ong. 1 / 1½ jaar en in het begin kreeg ik het niet, na paar maanden kreeg ik het om de 2/3 uur en nu krijg ik het om de 5/10 minuten.. wat natuurlijk heel erg stoort.. Ik ben zo blij als ik probleemloos een kwartiertje kan spelen.-.-' ik dacht vaak aan een forum maar 't was altijd nix voor mij.. tot vanochtend want toen ik css her-installeerde kwam het alweer TIJDENS HET LADEN VAN EEN SERVER =S..

Zou iemand mij misschien kunnen helpen door te zeggen wat er nou mis is en waarom het om de 10 minuten komt :S Zoals ik al zei is de forum niet echt iets voor mij dus ik zou het ECHT ECHT ECHT waarderen als je mij toevoegt op steam: omer_cicek of gwn een mailtje stuurt naar godfather.o@live.nl

Ik zou er zelfs geld voor geven als u mij kunt helpen met mijn probleem.. en nog 1 ding.. ik snap echt NIKS van computers.. ik weet niet wat W-lan is of uhm.. Processor ofzo dus ik heb ECHT hulp nodig:) alvast bedankt

mvg OrlandO:eek:
 
garne de gehele stop code plaatsen.
is je pc wel stof vrij ?
wat zijn de exacte onder delen van je pc ?
een brake voeding kan dat ook al veroorzaken.
maar het kan ook zijn dat je geheugen niet goed is daar voor kan je memtest draaien.
doe dit voor een uurtje of 8 ,9
 
garne de gehele stop code plaatsen.
is je pc wel stof vrij ?
wat zijn de exacte onder delen van je pc ?
een brake voeding kan dat ook al veroorzaken.
maar het kan ook zijn dat je geheugen niet goed is daar voor kan je memtest draaien.
doe dit voor een uurtje of 8 ,9

Ikweet nu dus ECHT NIET waar je het allemaal over hebt, stof vrij enzo heeft er nix mee te maken, ikw eet alleen dat ik een windows 98 xp met een geforce ofzo 251 mb heb ofso:S
 
Als je een screenshot kunt maken van de exacte foutmelding, of deze exact kunt overtypen, zou dat het helpen een stuk makkelijker maken :)
 
Als je een screenshot kunt maken van de exacte foutmelding, of deze exact kunt overtypen, zou dat het helpen een stuk makkelijker maken :)

Oke, dat ga ik doen.. maar er is wel iets (misschien heeft het er helemaal NIKS mee te maken :p) ik speelde altijd met crosshairscale 2000 maar toen ik dat niet meer fijn vond heb ik 1400 gedaan en nu komt het bijna nooit meer(A)! ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan