hmm....kan iemand mij helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiwand

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2004
Berichten
90
ehh...mijn pc valt telkens uit...toen het voor het eerst gebeurde rook je iets wat verbrand was..dusz k dacht dat is de cooler en nu heb ik een andere cooler maar de pc valt weer telkens uit...bij min oude cooler was het draadje aan het begin zwart geworden..
kan iemand mij helpen??
 
Kijk eens met Everest hoe heet het hele zaakje wordt. Everest kun je hier downloaden.
 
Is dat niet het laatste virus, die je computer telkens automatisch uitzet?
 
Hallo

Een logische vraag lijkt mij:

Draait de c.p.u. koeling nog als de betrokken p.c. uitvalt?

Welke kleur had , heeft "het draadje" die aan het begin zwart is ..???

De meeste hedendaagse ventilatoren hebben een terugkoppeling naar het m.b. toe , als indikatie hoeveel r.p.m. die draaien ....

Rood is meestal +12V , zwart de - of de massa , en geel is die terugkoppeling ....

Een snelle controle , is uiteraard een visuele , zwarte , of gekrompen isolatiemateriaal is uiteraard verdacht...

Eventuele Software fouten/virussen zijn snel te elimineren tijdens het foutzoeken , indien je opstart d.m.v. een d.o.s. bootdiskette..

Peter
 
valt de computer uit met een fout melding van windows, of is het echt pats boem uit?

als windows met een terugtellende timer op de proppen komt is het (naar alle waarschijnlijkheid) een virus.

Als het de computer echt uitvalt zonder eneig waarschuwing zal het wel hardware zijn denk ik.


db
 
jah hij valt pats boem uit.
maar de draadje zelf was nie zwart maar de witte ding wat je aan de pc aan sluit is zwart.
maar k heb nu mijn cooler met op een normale adapter aangesloten dusz..dat de cooler nie via de pc maar via een adapter nu gewoon aan blijft.en de pc doet et nu gewoon kan het zijn dat er iest in mijn voedign kapot is de versnelling van de cooler??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan