Hoe Accounts NIS 2004 verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Hoi,

Ik gebruik sinds een tijdje Norton Internet Security 2004.
Tijdens de installatie werd mij gevraagd of ik voor elke gebruiker [in xp] een eigen NIS account wilde aanmaken. Ik heb dus op ja geklikt. Nu blijkt dat mijn vrouwtje erg geen kaas van heeft gegeten, moet ik steeds voor haar instellingen gaan veranderen.
Ik zou dus graag haar account willen verwijderen zodat ik gewoon mijn eigen account kan beheren, en zij dan tegelijkertijd kan meeprofiteren.
Beter nog: alles verwjderen, en alleen de Administrator-account laten staan. [kan dat ook]

Kan dat eigenlijk op een simpele manier? Of moet ik NIS 2004 in zijn geheel verwijderen, en opnieuw installeren? [Ik hoop niet het laatste]

Wie weet raad?

Alvast bedankt.

'k zit me effe wat af te vragen:

- maak je gebruik van een welkomtvenster
(dus icoontjes waar je op moet klikken bij aanmelden)

Tsja je kunt een account verwijderen, maar dat is dan gebruikers-account en geen NIS-account.
- Start
- Instellingen
- Configuratiescherm
- Gebruikersaccounts
- Klik op het gebruikersaccount dat je wilt verwijderen

::
Er komt een venster met "Wat wilt u aan de account van xxxx wijzigen?"

- Klik op "De account verwijderen"

!!!Let op, je verwijdert zo dus een gebruikersaccount.
(alle doucmenten etc, die door die gebruiker zijn gemaakt zullen dan ook weg gaan)

Alleen Administrator lukt dacht ik niet, je zult je eigen account dus wel moeten houden (met Beheerder rechten)

// Ik weet niet of je er wat mee kan, en anders moet je 't maar zeggen.

Snap even niet waar JKoelman het over heeft hoor.

Als ik nis2004pro open en dan naar
User account ga heb ik de mogelijkheid om een account te creeeren, wissen of eigenschappen.

attachment.php

Denk dat jij ook deze optie heb.

Bijlagen

• nis2004.jpg
    nis2004.jpg
    62,5 KB · Weergaven: 141
vergeet dan maar wat ik vermeldde :)
waar ik 't over had, waren de aanmeld accounts,.

(ik heb geen NIS2004, maar wel NAV2004)
---> dus wist ook ff niet van die accounts af

Sorry voor de erg late reactie van mijn kant.
Ik heb een razend druk weekend, dus ga het maandag ochtend gelijk even bekijken.

Thanx

Zoals je ziet heb ik niet de prof versie van NIS 2004. Daar is het op deze manier niet mogelijk om een account te verwijderen.

accountsNIS2004.JPG

Ook als ik op Eigenschappen klik is het niet mogelijk om de gebruiker te wissen.

Hoe nu verder mensen...?

Laatst bewerkt:
en bij opties?

of heb je dat al geprobeerd?

Sorry... ik kom net terug van een weekje vakantie, en ga nu ff F1 van Monaco kijken. Daarna ga ik er direkt achteraan.

Ik had al in opties gekeken, maar wie weet heb ik iets over het hoofd gezien.

Je hoort van me.

Nou schiet mij maar lek hoor. Ik heb wederom in Opties gekeken, en kan het niet vinden.
Ik heb het dus maar weer op de "old fashion" manier opgelost. Verwijderen, en opnieuw installeren.
Wat wel vreemd was: toen ik bezig was met de installatie werd mij dus gevraagd of ik meerdere accounts wilde hebben. Ik had daar dus wél de keus of ik wilde Toevoegen en/of Verwijderen. Net als in jouw screenshot dus. Errug raar vind je ook niet?

Nou ja... iig is dit dus OPGELOST!

Thanx voor je geduld.

Heb je niet echt kunnen helpen, maar fijn dat het (niet op de mooiste manier) is opgelost.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan