Hoe al je geheugen verwijderen behalve windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin4

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
6
Ik krijg de hele tijd blue screens, oa. bij het stand-by zetten van de pc en als ik meerdere internetpagina's tegelijk laadt. Ook loopt shockwave player niet heel vloeiend en krijg ik af en toe rare strepen (pixelachtig) op mijn beeld.
Dus wat ik gelezen heb dat als je al je geheugen verwijdert dat je geen problemen hiermee hebt. Dus ik wil alles verwijderen behalve mijn besturingssysteem.
Maar ik heb geen idee hoe dit moet.

Mijn specs:

AMD Phenom II X4 840 4x3.2GHz,
500GB Seagate harde schijf,
4GB Team DDR3 geheugen,
Asrock merk moederbord,
Nvidia Geforce GTS450 1024MB GDDR5 grafische kaart met
Windows 7 Ultimate 64-bit (NIET DE LEGALE VERSIE DUS HEB GEEN CD)
 

Bijlagen

  • shockwave.jpg
    shockwave.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 98
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl

Topic heb ik verplaatst naar sectie W7.Deze vraag heeft verder niets met hardwarematig geheugen te maken maar met "opschonen"van je systeem.

Succes met je vraag.
 
Kan het plaatje niet openen.
In dit geval is het het beste gewoon een gehele clean instal te doen van je windows.
Je kan wel alles verwijderen wat niet met windows te maken heeft, maar dan zit je nog met een vervuilde installatie, dus verspilde moeite.
Met geheugen zal je wel je vaste schijf bedoelen.
Ik zou ook eens een flinke schoonmaakbeurt in je kast geven.
 
Hoi, nou, je topic is dus verplaatst^^

Nou, je BSODS, je kan opnieuw proberen te installeren, ik denk dat je moederboard stuk is, of je grafische kaart..

Stom dat je geen legale versie van windows 7 hebt. raadt je toch wel aan om deze te kopen!
Hoe dan ook, er staat genoeg op het internet, dus zoek een iso bestand en brand hem op CD.
Daarna raad ik je toch aan om alles van je pc af te gooien.
Start je pc op met de windows CD.
In de setup die je krijgt kun je je partities beheren, formatteer ze allemaal, en installeer windows 7 opnieuw.

In elk geval, ik denk dat je die patch gebruikt die je PC activation-check-blind maakt. Weet de naam er niet meer van.
Naja, gewoon de legale versie kopen dus! Dan ben je weer een goed mens voor de overheid en vul je bill gates portommonnee nog een klein beetje :p
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties,
ben momenteel Windows 7 aan het downloaden om het op een cd'tje te zetten.
Als ik dan alles moet verwijderen, moet ik dan echt alles verwijderen dus ook system 32 e.d.?
Voor de rest ga ik ook mijn kast even uit elkaar halen om even te kijken of ik daar wat ongepast zie.
 
Als je je partities leeggooit in de installatie als je windows 7 gebrand hebt, dan gooit hij ALLES weg, dus je hoeft niet handmatig system 32 weg te gooien enzo.
Toch slimom ook in je kast te kijken!
Succes!
Laat het maar horen als je klaar bent en/of het gewerkt heeft.

Ps. Als je toch legaal en grait wilt zijn, dan is Ubuntu Een hele fijne gratisse! Kun je zo branden en gebruiken.
 
Kast uit elkaar gehaald, niets verkeerd gezien.
Windows 7 gedownload en op cd'tje gezet.
De cd-rom kan je blijkbaar niet direct starten, alleen pas bij het opstarten van je PC.
Installatiescherm Windows, heb mijn partitie geformatteerd waar alles opstond.
Kan NIET op mijn beide partities hetgene installeren.
Uiteindelijk kan ik mijn PC niet meer opstarten (logisch alles is weg), maar ook niet meer mijn cd starten.
Krijg foutmelding dat door een recente geheugen/software verandering de cd niet geladen kan worden.
Bij het opstarten F11 of F12 gedrukt (weet niet meer welke) en de cd handmatig geboot.
Alles verloopt goed, kan dan wel op de tweede partitie Windows 7 installeren.
Na een kleine vijf minuten krijg ik een BSoD met als reden: BAD_POOL_HEADER met als informatie dat er door geheugen/software veranderingen het niet meer te installeren valt of zo iets dergelijk.

Het is een lang verhaal en hopelijk kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan