Misschien even de teksten in het bestandje in #13 lezen. Zoals ik het lees wordt er in blad 'INPUT' data ingevoerd maar moet er in 'Blad1' een lijst met unieke waarden overblijven. En dan voldoen alleen mijn laatst geplaatste suggesties aan mijn lezen.
Blad 'INPUT':
Blad 'Blad1':
Met een (matrix) formule ook nog te doen. Dus maar afwachten wat de TS nu echt wil.
Blad 'INPUT':
Beste, Dit in dit tabblad wordt de content aangepast. Hier worden nieuwe regels ingevoerd die automatisch worden overgenomen in het volgende Tabblad. Het is pas het VOLGENDE tabblad waaruit de dubbele waarden automatisch moeten verdwijnen.
Blad 'Blad1':
Beste, Dit zijn categorieen uit een andere excel lijst. De gebruiker van die andere excel lijst kan nieuwe regels ingeven en moet daarbij ook een categorie typen. Die categorie wordt overgenomen naar deze pagina (kolom A). Het is heel belangrijk dat elke keer er een nieuwe waarde verschijnt in deze kolom, deze automatisch wordt gecontroleerd op 'dubbele waarde'. Indien deze daadwerkelijk een dubbele waarde is, wordt deze verwijderd of niet weergegeven. Het is de bedoeling dat elke categorie maar één keer voor komt.
Met een (matrix) formule ook nog te doen. Dus maar afwachten wat de TS nu echt wil.
Laatst bewerkt: