hoe begin ik met frontpage 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
angela57, dat was op geen enkele manier van mij tegen jou gericht. De meeste mensen die beginnen met 'n site weten dit helemaal niet en gebruiken - logisch - FrontPage, omdat dat in het verleden door Microsoft gratis werd meegegeven.
Dat stamt nog uit de tijd van de 'browseroorlog', da's 'n lang verhaal. Ik verwijt het de gebruikers absoluut niet, wel Microsoft. Ik vind 't alleen zonde als iemand tegenwoordig met 'n site begint en dan nog Word of FrontPage gebruikt. Vroeger of later ontdekt zij/hij dan toch dat 't niet werkt in Firefox, Opera, Safari, Google Chrome, Konqueror, noem maar op. En die code is niet te veranderen, je moet echt helemaal opnieuw beginnen.

Ik vind 't wel jammer als op 'n forum, en dat gebeurt regelmatig op vrijwel alle forums, nog steeds geadviseerd wordt om FrontPage, Word, of 'n ander niet-goed programma (er zijn er veel meer, en lang niet allemaal van Microsoft) te gebruiken.
't Maakt mij verder allemaal niks uit, maar ik denk dat, als je nieuw begint, je beter iets kunt maken wat voor alle browsers geschikt is. Kost even veel tijd en moeite.

Ik snap ook niet helemaal waarom je dit persoonlijk opvat. Ik heb je 'n alternatief voor FrontPage gegeven: gratis en Nederlandstalig. En dat programma wat jij zelf nog bleek te hebben heb ik ook nog even opgezocht op Internet (ik kende 't zelf niet) en dat schijnt ook redelijke code op te leveren. Anders had ik dat ook nog wel even gemeld.
Dus ik snap je reactie niet helemaal, eigenlijk. En als jij FrontPage wilt gebruiken: succes. 't Is jouw site, dus je moet gewoon doen wat jij wilt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan