Hoe berichten van Outlook 6.0 te exporteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corpet

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hallo,

Ik wil berichten en het adressenboek uit Outlook 6.0 (XP)exporteren om over te zetten naar Outlook 5.0 onder Windows 98. Weet iemand welke extensie de berichten en adressen onder 6.0 hebben? Onder W98 volgens mij .PST. Deze kan ik echter onder XP niet vinden. Wie kan mij helpen?

of kies binnen outlook bijv. de map contactpersonen (klik er 1x op zoda 'ie "blauw" wordt. Kies vervolgens het menu "bestand" en daarna importeren / exporteren. De wizzard begeleidt je vervolgens verder. Dezelfde truuk voor het mappie "In", etc.

Ik ben nog bezig met het overzetten, het gaat helaas niet zo snel. Beide computers staan bij mijn (ex)vrouw in de oude woning en 1 daarvan moet naar mij toe. Maar ik ben dus niet zo vaak meer in de oude woning, vandaar.

Het overzetten is gelukt maar nu knalt OE er iedere keer uit als deze wordt opgestart. INternet blijft het in ieder geval wel doen. Ik moet nu dus weer op zoek naar de oplossing van het volgende probleem.
De oplossing van dit probleem was overigens het exporteren van het WAB bestand als tekst (of zoiets) en weer importenen op de de andere pc. De email heb ik naar een folder op de ander pc gekopieerd en daarna weer OE opgestart. Bij verbinding leggen met internet gaat het dan echter mis.

zonder de oorzaak van het "eruitknallen" te weten, is het lastig in te schatten hoe 't op te lossen.............?

"Zegt" Outlook of Windows nog wat tijdens of na het "eruitknallen" ? (Error boodschap?)

Er verschijnt inderdaad een melding maar ik weet niet meer wat en ik ben helaas ook niet in de gelegenheid om weer even achter de pc te zitten. Het duurt voor mij ook allemaal iets te lang, maar ja......
Mijn vrouw denkt het probleem op te lossen door een ander password bij de provider aan te vragen..............
Ik ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan