Hoe bestanden en mappen beveiligen in Windows 7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
-Automatisch wissen van de originele bestanden is niet mogelijk
-Je kunt de originelen wel wissen nadat je deze in het gecomprimeerde bestand hebt toegevoegd.
-In jZip via acties->encrypt (shift+Y)

Beste RogerS,
Ik heb meer dan een uur vanalles zitten uitproberen met jZip en Windows Verkenner.
Als je een archief hebt aangemaakt, en klikt op openen, verschijnt in jZip de inhoud van die gecomprimeerde map. In Windows Verkenner zie je dan nog niets, enkel nadat je op uitpakken hebt geklikt. Klopt, niet ?
Toch kan ik geen nieuw archief aanmaken, want als ik klik op "maak archief" komt er een Verkennersgewijs overzicht van mijn bestanden. Nu stel ik vast dat in dat scherm geen enkel bestand (in mijn geval foto's) weergegeven wordt, wel de mappen. Dit is toch nodig om bestand per bestand te kiezen of ik het in een archief wil steken. Rara ?
Ook weet ik nog altijd niet wanneer je moet kiezen voor "encrypt" om het nieuw te maken archief te versleutelen.
Kun je mij hierbij helpen...
Groetjes

@Basnahuis: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

En met deze nog mogelijke tips van je gaat er nu een slotje op dit topic. Deze is immers van Juli 2010 en dus niet aktueel meer.
Volgens onze huisregels, waar je vandaag bij aanmelding mee akkoord gegaan bent, mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.;)

Uit de huisregels:

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan