Hoe beveilig ik mijn pc voor kinderen !??!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
418
Beste,

De laatste tijd zijn mijn kinderen nogal actief op de pc en nu wil ik graag hun in de gaten houden op het internet, msn, hyves etc. Mijn vraag welke programmas kan ik hiervoor gebruiken ??
 
Ok maar kun je met deze programmas ook mee lezen wat de kinderen allemaal typen enzo. Het gaat er ook om dat ik kan zien wat ze typen want mijn buurman zijn dochter is slachtoffer geworden van een loverboy en dit wil ik graag voorkomen.

Alvast bedankt voor de antwoorden. :thumb:
 
Mischien is Child Control 2008 iets samen met Microsoft Family Security
 
Als je mee wil lezen zou je een Keylogger moeten hebben en dan krijg je zoiets:

http://www.actualkeylogger.com/

Deze is gratis overigens.

Alhoewel ik geen voorstander ben van zulke programma's en meer van goede afspraken hou.
 
er zou zelf keyloggers bestaan die de logs naar uw mailadres opsturen
 
Klopt, die zijn er ook !!
In één van mijn oude Computer Totaal uitgaven stonden die.
Ik zal het eens opzoeken.
 
Internet heeft daar zelf iets moois op bedacht! Ga naar extra ( boven in het tabblad ) en klik op internetopties. Klik dan op het tabblad inhoud, en dan in het bovendste gedeelte staat wat over internet beveiliging. Als je het inschakeld kan je zelf bepalen welke onderwerpen van sites kunnen worden bezocht ( geweld, seks, aanstotend materiaal, racistische sites ). Deze kunnen dan alleen met een door u opgegeven wachtwoord worden bezocht!
 
Bovenstaande tip werkt misschien voor het surfgedrag, maar wat doe je om te voorkomen dat kinderen via MSN met verkeerde mensen in contact komen? Het installeren van keyloggers is één manier om te achterhalen wat je kids uitspoken op internet, maar is een paardenmiddel waarbij je een negatief signaal afgeeft naar je kinderen, namelijk dat je ze niet vertrouwd. De beste beveiliging is nog altijd goede informatie geven, zodat ze zich bewust worden van de risico's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan