Hoe bouw ik mijn PSP om?

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukfct65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2011
Hoi,

Weet iemand hoe ik mijn psp 2000 ombouw?
Ik heb de pandora battery besteld dus die is onderweg..

Zou iemand mij kunen helpen???

Groetjes,
Luuk.

sorry, maar volgensmij word er op helpmij.nl geen tips voor illegale Hacks getolereerd

Zonde van je geld joh ik heb er ook een gekocht maar toen kwam ik, net zoals jij nu, erachter dat het veel makkelijker kon. Doe het zoals ik gedaan heb en het lukt 100%:

1. update je PSP naar 6.35
2. download635 PRO-B5:*KNIP*(ik raad je deze aan omdat deze bij mij werkt en andere kunnen niet werken)
3. zet de 2 mappen in de map: root/PSP/GAME
4. Ga naar game op je PSP en dan memory stick en kies dan de gene met het plaatje waar update in staat
5. wacht tot ie gestart is en er wat dingen staan en druk op 'X'
6. w8 even en je PSP is omgebouwd!

Als je gedownloade ISO's wil afspelen moet je een map ISO (met hoofdletters) aanmaken in de root van je psp

Hopelijk lukt het!

Laatst bewerkt door een moderator:
@crash zeg ik dat ik een moderator ben ?, ik zeg alleen dat ik dacht dat het niet mocht, daarom staat er ook, "volgensmij" en niet dat het moet,
ik wil ook geen moderator zijn, ik verplicht hem ook niks, ik zeg eigenlijk alleen dat hij het risico loopt dat zijn topic word gesloten,

anders voor de TS'er hier zijn nog een handige video

[video=youtube;YASx2ROBvdk]http://www.youtube.com/watch?v=YASx2ROBvdk[/video]

Laatst bewerkt:
Zonde van je geld joh ik heb er ook een gekocht maar toen kwam ik, net zoals jij nu, erachter dat het veel makkelijker kon. Doe het zoals ik gedaan heb en het lukt 100%:

1. update je PSP naar 6.35
2. download635 PRO-B5:*KNIP*(ik raad je deze aan omdat deze bij mij werkt en andere kunnen niet werken)
3. zet de 2 mappen in de map: root/PSP/GAME
4. Ga naar game op je PSP en dan memory stick en kies dan de gene met het plaatje waar update in staat
5. wacht tot ie gestart is en er wat dingen staan en druk op 'X'
6. w8 even en je PSP is omgebouwd!

Als je gedownloade ISO's wil afspelen moet je een map ISO (met hoofdletters) aanmaken in de root van je psp

Hopelijk lukt het!

he bedankt maar ik heb versie 6.39.daarom heb ik de volgende versie van dat progamma opgezet en volgens mij is het gelukt. maar toen ik fifa in het mapje games wou zetten gaf hij aan dat het wel een game was maar de data was beschadigt.
kan je mij helpen ik weet niet meer wat ik moet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan