Hoe brand je een DvDR+ vol met mp3's zodat je hem kan afspelen in je homecinema set?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Hoe brand je een DvDR+ vol met mp3's zodat je hem kan afspelen in je homecinema set?
Kan iemand mij vertellen hoe je dit kunt doen?
Het is mogelijk, want ik heb een jongen in een winkel een homecinema set zien uitproberen met zo'n dergelijke dvd.

Vriendelijke groeten,
Martin.

Als je DVD speler geschikt is om MP3 te lezen kun je gewoon een Data DVD branden.

Jammer, maar dit gaat niet op... Hij ondersteund Mp3,
maar Data dvd met mp3, dat wil hij toch echt niet hebben en bij andere dvd spelers ook niet.
Dus als iemand weet hoe het wel kan, laat het me dan even weten.

p.s. als je al met een vergelijking komt van een rookworst, dan word het tijd om eens een andere
hobby te gaan zoeken, voordat je straks frikandellen probeert te bakken in je cdrw station.

;-)

groetjes Martin

vaag..

Ik doe het zelf ook regelmatig. Mijn DVD ondersteund MP3. Heb je wel de mogelijkheid om Data DVD te spelen in je cinema set?

Het is nl. DVD speler afhankelijk. Ik krijg bij een Data CD/DVD nl een menu (soort verkenner) waar ik de tracks kan kiezen.

Misschien was de DVD die je gezien hebt gemaakt met een DVD brandprogramma waarmee je dit soort DVD kunt branden.

Vraag het anders eens in die winkel.

Grtz Guido

Ik ga het toch nog even na vragen of zij enig idee hebben.. Ik heb zelf een pioneer 444 dvd speler.. hij
ondersteund alles, maar toch niet denk ik...
jammer anders.. welke dvd speler heb jij? Ik ga binnenkort een nieuwe homecinema set kopen.
dus...
Ik wilde eigenlijk een JVC...

groetjes Martin.

Hallo Martin,

weet je inmiddels al meer? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem met mijn dvd speler. Hij speelt wel gewoon MP3 af op een cd-r(w), maar een dvd+RW wil hij niet. Een film op dvd+RW is echter geen enkel probleem...

groeten, Rob

Kijk eens op http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers daar kan je kijken wat je speler wel of niet ondersteund.
De Pioneer 444 ondersteund geen mp3 dvd.
Pioneer 444:
http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=703&Search=Search&#comments

Je hebt een speciale dvd speler, zijn niet zo heel veel dvd spelers die dat ondersteunen volgens mij.
Ik heb een lite-on lvd 2001 en die ondersteund dat wel, tevens divx xvid enz. Dit komt omdat er een liteon 16x48 dvdrom inzit, die je ook voor de pc kan kopen.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan