• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe celeigenschappen integreren in andere werkmap via formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankie111

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2014
Berichten
50
Hoe kan ik via een formule of andere gemakkelijke manier de celeigenschappen zoals de kleur van het lettertype of een doorhaling van een cel op een gemakkelijke manier integreren in een andere werkmap en die zich dan ook update bij aanpassing?
Alles wordt wel duidelijker in bijgevoegde sheet.
Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar geraak er niet uit. Voor gegevens is dat natuurlijk geen probleem maar dat andere is blijkbaar niet zo gemakkelijk. Iemand enig idee hoe uit te voeren.

Bedankt.
 

Bijlagen

  • werkschema.xlsx
    12,4 KB · Weergaven: 24
Celeigenschappen kun je niet via een formule overnemen naar een andere werkmap.
 
Ik denk dat je met voorwaardelijke opmaak wel een eind kan komen. Waarom je het vanuit de kalender naar losse tabjes wil hebben is dan weer een andere vraag.:confused:
 
Waarom je het vanuit de kalender naar losse tabjes wil hebben is dan weer een andere vraag.:confused:

Heeft te maken dat dit een deeltje is van een grotere kalender over een heel jaar waarin een 16 tal mensen in een 3 ploegen systeem hun werkschema in kunnen terug vinden of verlof in kunnen plannen. Door dit dan voor ieder persoon individueel te filteren, is dit veel overzichtelijker en ook voor de partners veel duidelijker indien je enkel hun werkkalender eruit kan filteren voor een gans jaar.

Enig idee hoe ik dit dan wel zou kunnen verwezenlijken.
 
Zoals al geschreven met voorwaardelijke opmaak kan je een heel eind komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan