hoe deelteken plaatsen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door karine
Hier is een andere oplossing : Alt 137 = België
Persoonlijk prefereer ik het werken met de Alt-codes. Zoals hierboven vermeld.

Dennis.

Lees dat topic over de tekenset eens rustig door. Ik heb echt ALLES geprobeerd. Maar dan ook ALLLLLLLES.:p

James:)

Karine,

Zo te zien genoeg leesvoer.

Maar zou Windows je toetsenbord niet opnieuw (juist) initialiseren wanneer je je toetsenbord via apparaatbeheer verwijdert en hierna je systeem opnieuw opstart?

Dennis.

Ik zag deze vraag te laat anders had ik hen in de diversen op slot gezet.
Dit was een vraag voor hardware toetsenbord.
Daar ga ik het nu naar verplaatsen.

Daar ben ik nog steeds niet van overtuigd. Volgens mij heeft het iets met drivers e.d. te maken, maar dan mag het hier ook staan he.:)

Geplaatst door James007
Daar ben ik nog steeds niet van overtuigd. Volgens mij heeft het iets met drivers e.d. te maken, maar dan mag het hier ook staan he.:)

Het gaat om de muis, so be it.

Ik heb de thread gelezen James maar toch..

Toetsenbord staat op Nederlands-Belgisch punt.

Blijkbaar een probleem dat niet op te lossen valt.

Misschien een overbodige opmerking maar staat je toetsenbord instelling wel goed>>

Nederlands (Verenigde Staten)

Bij mij was laatst om onverklare wijze de instelling veranderd en deed heet toetsenbord ook niet alles meer wat ik wilde!

Geplaatst door toorie
Misschien een overbodige opmerking maar staat je toetsenbord instelling wel goed>>

Nederlands (Verenigde Staten)

Bij mij was laatst om onverklare wijze de instelling veranderd en deed heet toetsenbord ook niet alles meer wat ik wilde!

Al een paar keer voorgesteld :).

Je hebt voor de AZERTY toetsenborden wel twee mogelijkheden voor de toetsenbord indeling, namelijk Belgisch AZERTY (punt) en Belgisch AZERTY (komma) of dit van grote invloed is weet ik niet, heb hier geen AZERTY liggen om het uit te proberen.

Geplaatst door maestro12
Je hebt voor de AZERTY toetsenborden wel twee mogelijkheden voor de toetsenbord indeling, namelijk Belgisch AZERTY (punt) en Belgisch AZERTY (komma) of dit van grote invloed is weet ik niet, heb hier geen AZERTY liggen om het uit te proberen.

Dit geen invloed. Het punt , in het nummerieke toetsen bord gedeelte, wordt dan een komma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan