Hoe deze monitorvoet af te halen? Samsung synchmaster 2333 LCD TV & MONITOR

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de gebruikershandleiding staat dit:

1. Schakel de monitor uit en haal het netsnoer uit het stopcontact.
  2. Leg de LCD-monitor met het beeldscherm naar beneden op een kussen op een vlakke ondergrond om het scherm te beschermen.
  3. Verwijder vier schroeven en verwijder vervolgens de voet van de LCD-monitor.
  4. Zet het montagestuk precies boven de gaten in het bevestigingsstuk in de achterzijde van de behuizing en zet het vast met de vier schroeven die bij de zwenkstandaard, wandsteun of een ander voetstuk worden meegeleverd.

Hij schijnt dus met 4 schroeven vast te zitten

Deze zit niet met schroeven vast, het lijkt of er links en rechts een soort van drukknopjes/palletjes zitten die je misschien in moet drukken of schuiven.
Vervolgens kun je dan met je grote teen of met je neus de voet misschien verwijderen.
Heb je echt een 2333HD of is het een ander type.

Op de volgende website vond ik nog iets:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/samsung/syncmaster_2333hd/vragen/307797
De voet zit in een rubber fitting. Je moet hem er recht uit trekken. Het kost wel wat kracht maar de voet zit niet vast gegeschroefd of zo. Succes.

En deze ook nog:
Leg het scherm op een dekentje plat voorover en beweeg de steun, terwijl je er aan trekt, van links naar rechts (dus niet van voor naar achter)... dan zou deze los moeten komen....

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
De voet zelf (ovale 'ring' )zit met 2 kleine schroeven vast, dan heb je nog dat 'koppelstuk' ín de monitor. Daar zitten helaas geen schroeven in :| Ik had uiteraard zelf wat onderzoek gedaan maar ik kan nergens een sluitend antwoord vinden. :(

Dan moet ik dit maar wagen, als ik over 10 minuten niet terug ben ....bel de politie :D

Deze zit niet met schroeven vast, het lijkt of er links en rechts een soort van drukknopjes/palletjes zitten die je misschien in moet drukken of schuiven.
Vervolgens kun je dan met je grote teen of met je neus de voet misschien verwijderen.
Heb je echt een 2333HD of is het een ander type.

Op de volgende website vond ik nog iets:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/samsung/syncmaster_2333hd/vragen/307797

En deze ook nog:

Groeten Marcel

Juist dat ging beter! Er moet wel wat bruut geweld worden gebruikt maar hij is eruit, dank! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan