• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hoe doe ik dit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juannitta

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Ik ben nog steeds bezig met die calorietabel
maar hoe koppel de standaard waarden (100GR )
aan de verbruikte waarden in meerdere tabellen zoals , eiwitten , koolhydraten en vetten
en dit naar de verbruikte waarde ?

Juannitta, je bent nu al met je 6-de nieuwe bericht bezig, waarom ga je niet gewoon verder in de eerste?
Gewoon lezen wat er staat, klikken op 'Reageer op dit bericht', en geef je reactie. Zo als je nu bezig bent gaat de samenhang tussen je vragen helemaal verloren en wordt het steeds lastiger je te helpen. Bij helpmij zijn tallose mesen die keer op keer oude en nieuwe openstaande vragen doorlezen en kijken of ze antwoorden kunnen geven, dus ook als je vraag niet aan de linker kant staat wordt er best naar gekeken.
Het gebruik van het forum is gratis, maar er zijn wel een paar spelregels waar je verzocht wordt rekening mee te houden.

Linkje naar je andere vragen die allemaal over je calorietabel gaan.

Het is duidelijk dat excel vrij nieuw voor je is, dat is niet erg en je kunt ook rustig je vragen hierover stellen, echter je zult ook zelf wat moeten leren over excel.
Er zijn prima sites, een paar tips heb je al gekregen, en boeken die als basis bijna onmisbaar zijn om echt verder te komen.

Je vragen/antwoorden terug lezend is me bijvoorbeeld onduidelijk hoe ver je nu echt bent gekomen.
Snap je hoe je getallen bij elkaar moet optellen en aftrekken, is het je gelukt een grafiek te maken?

En nu deze vraag, wat bedoel je met koppel, wil je dat waarden opgezocht gaan worden of ben je nogsteeds bezig met het delen. Dus 100gr is 230cal. hoeveel is nu 30gr?

En beantwoord deze vraag nu niet door weer een nieuwe vraag te beginnen maar door op de button 'reageer op dit bericht' te klikken. :)
Te vinden rechts boven en onderaan in de blauwe balk van deze pagina.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan