hoe download ik 360 games??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboyliam

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Hallo mensen,
ik heb een omgebouwde xbox 360 maar ik weet niet hoe ik de games download en op welke cd's ik die games moet zetten?? kan iemand mij helpen?? en wwar kan je die cd's kopen??

gr liam

Je brand ze op Dual Layers, dit zijn DVD's met 2x zoveel opslag als een normale DVD. Je hebt hiervoor wel een speciale brander nodig, maar tegenwoordig kan bijna elke brander het. Een goede website voor DVD's of andere opslag media is Bigdennis. Over waar je het moet downloaden mogen ik, maar ook de rest van de forumleden niks kwijt. Misschien een tip: Google?

Wat is dat nou voor reactie? We mogen dan wel niks vertellen over het downloaden zelf, maar wel over welke schijfjes het gaat.... beetje zinloos dit.

en wwar kan je die cd's kopen??

Even goed lezen wat de TP vraagt helpt dit soort antwoorden te voorkomen:o

Laatst bewerkt:
Schijfjes = Gewoon een Dual Layer DVD en ik heb er bij gezet waar je ze kunt kopen. En weer, wat een nutteloze reactie.

DE VOLGENDE KEER GOED LEZEN WAT IK ALS REACTIE TYP HELPT DIT SOORT ZINLOZE BERICHTEN TE VOORKOMEN!!

De essentie schijnt je te ontgaan.
Een omgebouwde XBOX, waarom zou hij omgebouwd zijn ??
Wellicht om illegale games te spelen:o
Dus het nut om uit te leggen hoe je ze op cd/dvd zet heeft geen waarde.
Mijn link gaat naar 10tallen winkels, waar je deze games kunt kopen, wellicht is daarmee dit topic overbodig geworden, daar jezelf al aangeeft dat er hier niet wordt ingegaan op downloads etc:confused:.

xbox360

Verbatim is 1van de betere dvd 's voor xbox360 spellen je kunt de dvd's branden met clone cd!

Ton

De essentie schijnt je te ontgaan.
Een omgebouwde XBOX, waarom zou hij omgebouwd zijn ??
Wellicht om illegale games te spelen:o
Dus het nut om uit te leggen hoe je ze op cd/dvd zet heeft geen waarde.
Mijn link gaat naar 10tallen winkels, waar je deze games kunt kopen, wellicht is daarmee dit topic overbodig geworden, daar jezelf al aangeeft dat er hier niet wordt ingegaan op downloads etc:confused:.

Nou en? Het is illegaal? IK vertel toch niks illegaals? Ik geef hem een link naar de DVD's en dat is het, vertellen hoe je ze brand is ook niet illegaal. Wanneer hij gaat vragen waar je die dingen kan downloaden zeg ik niks hoor... :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan